9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Monday, November 1, 2010

Kesayangan Saye!!

Hello! Lately ni saya ade kegemaran baru...

MEMPERSEMBAHKAN!!




NONI & NOTY

2 Ekor Kucing Betina dan Jantan yang saya jumpe ngee~


 Yang ini Noni..si Kucing Betina..(=


  Yang ini Pula si Noty.. Si kucing jantan..(=

U ol senang tak nak cam mane satu noti mane satu noni? hehe
Diorg bukan adek-beradek taw.
Hihi... serupa tapi tak same oke...
Mula-mula aku jumpe Noni.. err bukan aku yang jmpe..
Ben yang jumpe....belakang rumah die..
Pastu lame dok lekat je kat rumah die
Aku nampak aku cakapla nak bela..
since kat rumah dia pun da ade sekor kucing besar

Bila bawa balik hrtu... malamnye..
tiba-tiba muncul sekor lagi kucing seakan-akan si Noni..
Lincah semacam tak macam Noni..
Mula-mula tak perasan sebab kaler same
tu yang pelik tu mule-mule nampak noni kat sana
tibe-tibe je dah ade kat sini..
sekali tengok...
sudah.... ade 2 ekor rupenye..
dr mane plak datang nih...

Tunggu jugak kot-kot kucing-kucing ni bertuan
mane tawu kot tuannya nak jemput balik..
Tapi dah seminggu..
takde sape yang buat laporan kehilangan kucing...hee~
so.... both of them was MINE!! (=







Erm.. tapi tak larat jugak nak menjaga dua-dua ekor nih.. 
yela... makan pakai dia sume nak kena jaga tau huhu. 
Plus, aku takut gak kalau bela dua2 ekor ni kang dah besar2 dah akil baligh.. 
tambah plak koleksi kucing.. aiyak~ 

So, aku ingat balik Segamat this week nak bagi Noni kat mak abah jaga. hee~ 
agak-agak abah marah tak ek ek..ngee~
takpela. bawa je balik...(=
Tapi nanti shian noty tade kawan..
isk tak sampai hati pulak...
tapi.......
alahai.....

2 comments:

putribongsu said...

Alahai..bawak balik la dedua sekali! Sebagai hadiah balik deepavali...hahahha...

Seronok mereka main atas lappy ek...
nnt noty nyanyi..."Jgn pisahkan...aku dan noniiii,,,"

Please consider!

MAIZATUL AKMA said...

alaaa.. kalau bw blk dedua nnti kite plak y rindu.. isk.

nk bela 22 takut ter'pregnant' lak si noni tu da besau nnti...

haih.. tgkla cane t...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers