9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Thursday, June 2, 2011

BAYI BERSEPAI | MOGA ALLAH MELAKNAT ANDA YANG TAK BERPERIKEMANUSIAAN ITU!!

Ada baca Harian Metro pagi ni? Bayi yang masih hidup dicampak dari tingkat lima sebuah pangsapuri. Kepala berkecai.


bodoh nak mamppppp!!!!! apa punya manusia anda ni??? takde perikemanusiaan langsung!!! kalaulah bayi itu adalah darah daging anda... anda memang tak layak hidup!!!!! kalau tak mampu pelihara dia kenapa biarkan dia lahir??!!!! kalau dia bukan anak sah taraf... anda yang hina sebab biarkan dia menjadi benih tak berdosa!!!!! tahu buat tapi tak tahu menanggung!!!! anda kejam!!! anda kejam!!!!


Saya doakan anda Allah laknat!!!!! Nau'zubillah... kenapa lah ada insan keji dan hina seperti anda???????!!!


**emo+sedih+terkilan!!!!

8 comments:

aizamia3 said...

kesian pada bayi itu.. moga mereka yang berkenaan sedar dan insaf atas apa yang telah dilakukan..

msredcheesecake said...

CIK MY,
SAMA2 KITA DOAKAN KEJADIAN MACAM NITAK BERULANG...

Cik Ezy said...

giler betol..
xde prasaan lgsg..
sukati je maen campak2..

Sunah Mohammad said...

astaghfirullahal'azim... :(

kayrul-shah said...

Semoga polis dapat tangkap makluk yang tak berperikemanusian. Tak dapat balasan kat dunia, di akhirat nanti akan dibalas juga

... said...

as salam..berita terbaru,
kepala bayi pecah dilenyek kereta misteri yang hilang sekelip mata kat highway karak. gr..dah la malam ni kena lalu sana..mana ada jalan lain lagi. haha~

=_=

weh. cik epal mungkin tak pergi sabah atau sarawak. sebab,

kalau tengok time keratan kat boarding pass dia tu, tak denpasar-bali, atau jakarta.
tu waktu asas kalau sebelah pagi.kompem.hehe~

kalau domestik, sabah je sarawak mana ada pukul 9.oo am minggu ni. huhu~

kalau ho chi minh, mungkin gak. ahaha!baru je ada orang tu baru balik kan~

kalau ho chi minh boleh beli ole2 apa? huhu..tak eprnah sampai sana.
oh! btw.. grr!!! penerbangan ke osaka malam ni dibatalkan!! bak balik duit tiket!! rugi aa!!

bayar! bayar!

=p

... said...

eh?
jap.tadi komen apa aa? kat entri mana satu ni?huhu..

ok2. memang tak berperikemanusiaan betul! tapi tak tahu hujung pangkal. apa2 pun, bunuh, dibalas bunuh!

bak kata ujang, akibat kentut, bayi pun boleh mati!!
dan kata ujang lagi, bunuh je naz.
adei..

apa kaitan dengan bayi ni?
kaitannya, perilaku pembunun bayitu kejam, ujang lagi kejam. naz belum kawen. boleh la dia buli2. ahaha~

yusuf mujahidin ™ said...

tak tau nak kata apa dah..

sian bayi tu..


Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers