9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Sunday, June 12, 2011

Giveaway Lagi Dari Bro Wacana

Nak join klik SINI oke!

Dah lama nak join GA dari Pembawa Wacana nih tapi asyik tak berkesempatan jek. Lepas tu, lupa langsung. Nasib baik belum tutup so My ada peluang lagi untuk menang! hehe..

Syarat-syaratnye tak susah pun. Lets check it out!
Buat entri bertajuk " Giveaway Lagi Dari Bro Wacana"
oke done! 
Tempek header aku tu..dan linkkan ke entri nie....
done jugak!
Folo? Bonus jer....tak wajib. Masukkan blog ni dalam bloglist korang jer.... :)
dah lama follow laaa..;D
Pastu komen la sikit pasal blog aku....bagitau la entri aku yang mane paling bes bagi korang.....Pakai pilih rawak pun takper...:)
Alamak ni payah sikit nih. Tak reti nak komen-komen belog orang hehe. Bydway belog PW dah oke dah kot. Tak reti lah nak komen lebih-lebih sebab belog otai kan..-.-' .. Entry yang paling My suka entry yang review-review belog blogger lain sebab from that PW membantu mereka-mereka tu naik..;)
Tag? Tak wajib jugak..... kalau korang nak tag jugak....aku amat berterima kasih...hihi
Semua yang baca ni lah My tag! sila join oke..;D
Dah siap, tinggalkan link entri korang di komen di sini....
Baiklah!

1 comment:

mas saari said...

akak pun tak join lagi...nanti nak joinlah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers