9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Sunday, August 14, 2011

ADIK SURUH GANTUNG BENDERA MALAYSIA DALAM KERETA!





gambar adik ngan kakak di kelilingi bendera Malaysia...-.-'
Sejak musim lawan bola hari tu setiap kali keluar shopping kalau nampak jersi Malaysia mesti adik suruh ibu beli. "ibu nk aju icia (Malaysia)...".... Baju jersi kuning setakat ini dah ada 3 pasang... yang kaler biru dah ada sepasang (mungkin akan ada penambahan).. Setiap kali kena salin baju takmo pakai baju lain... 'nak aju icia... nak aju icia..."... Sampaikan pernah tu semua baju berbasuh... ayahnya terpaksa keringkan depan kipas angin nak bagi kering sebab dia berkeras nak pakai baju jersi Malaysia...-.-'...

Kali ni adik nampak bendera nak beli bendera plak... tak cukup dengan itu dia suruh gantung dalam kereta... tengok tu... abis kereta ibu...-.-' ibu ayah layankan aje....... tak dibuat kang melalak...

haih~ Adik... adik..... kecik-kecik dah ada semangat kesukanan dan kenegaraan haha.... geram betul aunty My tengok la

RINDU!!!!

Dah tengok gelagat adik mengantuk sangat dalam kereta semalam? klik SINI kalau belum

*taken from my sister's facebook


9 comments:

laskar pelangi said...

perghhh! semangat patriotik sungguh..hik3

misz sheyla said...

asal muka anak akak serius aje memanjang... huhuhu..comelnye asyik nk pakai baju tu aje...xpe la bg die semangat sikit :)

meh singgah sini

http://miszsheyla.blogspot.com/

harap boleh bg komen ape yg kurang..

misz sheyla said...

hikhikhik..ingat anak kamu ..heheh*** larik!!!!!!

beluncas ^.^ said...

adek u mmg berjiwe patriotik ! give me ten ! yeah ! hihi

Qaseh dalia adelia said...

bagus kecik2 dah semangat hihi

SoLy SoLicious said...

patriotik sungguh...bagus la...meh nk cubit sikit..heeeee

mas saari said...

comel je...semangat yang sangat bagus!

Rtp Farra Arisha said...

semangat merdeka tu ;)

alif haris said...

sungguh patriotik adekmu itu hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers