9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Saturday, August 13, 2011

belasah isteri waktu sahur | isteri enggan mengadakan hubungan kelamin selepas bersahur


PETALING JAYA : Seorang suami yang kemaruk seks sanggup menumbuk, memijak dan memukul isterinya sebaik mangsa enggan mengadakan hubungan kelamin selepas pasangan berkenaan bersahur di rumah mereka di Bandar Sri Damansara, di sini kelmarin.

Tidak cukup membelasah isterinya yang berusia 18 tahun, suami berkenaan turut mengugut mahu membunuhnya dengan pisau pemotong daging kerana kehendaknya untuk melakukan hubungan seks tidak ditunaikan. 


Kejadian yang berlaku kira-kira jam 5 pagi turut menyebabkan mangsa yang bekerja sebagai kerani cedera di kaki kanan selain lebam di muka serta seluruh badan. 

Wanita terbabit yang mahu dikenali sebagai Linda berkata, disebabkan sudah hampir tamat waktu Imsak , dia menolak pelawaan suaminya dengan sopan namun suaminya tetap memaksa.




Katanya, akibat dipaksa dia menolak pelawaan suami dengan mengatakan jika dia bersetuju dengan pelawaannya, dia akan membatalkan puasa dan tidak akan menghalalkan tindakannya itu.

sumber: Harian Metro

********************************************************
nota kaki: haih~ malam sebelum sahur tamo mintak... dah time sahur dah nak imsak baru nafsu nak membuak-buak.  pekejadahnya suami macam ni? menggunakan kuasa 'suami' menindas kaum isteri yang lemah! Isteri mempertahankan akibatnya? dibelasah tak semena-mena. demmmm betul! -.-'



7 comments:

mizzkechique said...

erkk.. speechless...

mas saari said...

ish... ni memang dah bernafsukan syaitan! grrrrrrrrr

Etong said...

aiyerr, snggup eh..teruk..

Yanaa said...

ishh dasyat laa...laki cm apew laa dy tuu..haishh...=.O

SoLy SoLicious said...

isyk laki die ni.. xtahu ke nnti ape jadik kalo bersetubuhan time berpuasa..haisshh...

puanbee said...

benci betui tengok berita gini .. tulah terlalu ikut nafsu sgt sampai teruk gitu semata2 nk buat projek ..apa kejadahnya kan !

azman said...

Kejam nya..suami cam tu elok cantas saja anu nya tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers