9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Saturday, August 27, 2011

Oooooo balik kampung.... Oooooo Balik kampung.... Ooooo Balik Kampung... Hati Giranggggggg

Assalamualaikum....

Tadi My masuk tidur jam 1 pagi... sebelum pukul 5am dah terjaga itupun tak berapa nak nyenyak tidur... mungkin sebab terlalu eksaited nak balik kampung.. -.-'

Oke... My tak boleh lama-lama ni sebab perlu bersiap-siap nak gerak pulang ke Segamat kejap lagi. Lepas Subuh My gerak lah. Takut sesak kat highway kang tak larat den nak menanggungnye dahla kete manual..-.-' Tapi Alhamdulillah ada member sama sekolah dulu teman balik sekali. Adalah teman berborak kalau tak mahu tersengguk-sengguk gak ni kang hehe...

Oke di kesempatan ini My nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang sedang membaca entry ini... Kalau My pernah terkasar bahasa... terkasar perbuatan.. tak kira My sengaja atau tidak... harap dimaafkan... Kalau ada apa-apa pernah My ambil harap dihalalkan... Kalau ada yang My berhutang sila-silalah roger yek akan ku langsaikan hutang itu hehe...

Yang pulang ke kampung tu... berhati-hati di jalan raya oke... Biar lambat asal selamat. eceh My ni pandai nasihat orang kang diri sendiri tah macam mana. My agak suka juga bawa laju...-.-' Tapi hari ini InsyaAllah My cuba bawa dengan cara lebih berhemah...;)

Oke korang kita jumpa lagi nanti! Mungkin My tak akan online selama seminggu ni.. dunno tengok keadaan hehe...

So.... Enjoy your Hari Raya ya!!!!^_^

6 comments:

msredcheesecake said...

my,
hati2 drive.muga selamat sampai dan dipermudahkan urusan...

selamat hari raya maaf zahir batin.

Ezad Skytech said...

Selamat Hari Raya My...
Hati2 drive tu..hee..semoga selamat sampai ke destinasi..(^^,)

ProfHariz said...

My segamat kat mana?
Hariz baru je smpai penang.. 7pg tadi :)

SoLy SoLicious said...

hati2 ye mai memandu :)

mas saari said...

moga selamat sampai!

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers