9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, August 30, 2011

SALAM AIDILFITRI!

Salam...

Selamat Hari Raya yu'ols! how's raya today? wahwah sronoknye koranggg.. mentang2 xpose ketupat rendang penuh satu perut eh huhu

My tade ke mane2 pun harini yela beraya di rumah je so abang, kakak, ipar2 n anak-anak buah je la balik. ni pun dah tukar baju biasa hoho baju raya sayang nak pakai lame2 simpan dulu ngee~ mungkin esok atau lusa baru berjalan ke kampung mak di Kluang. Tak lupa mungkin beraya dengan kawan-kawan kat sini. Ramai dah booking ni hoho sementara masih bujang kan..;-)

oklah got to go ni pun pinjam android akak ni. selamat beraya korang! makan jangan ikut nafsu oke.. :D

tata!

5 comments:

Sunah Sakura said...

my!!! selamat raya! wee~~~

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Selamat Hari Raya Kak My! Maaf zahir dan batin. Nak duit raya! :D

aizamia3 said...

selamat hari raya aidilfitri..
hari pertama raya.. macam2 juadah dah dirasa.. lepas ni nak cari nasi putih pulak..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

my ...selamat hari raya..maaf zahir dan batin

SoLy SoLicious said...

sungguh kepenatan dihari pertama..huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers