9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Thursday, December 29, 2011

Saya Kembali!!


Salam korang!!!! Arghhhh!!!! Rindunya kat korang!!!! It’s been a long time My tak hapdet belog hoke! Almost 1 week! Biar betol! Urghhhh...T__T

Actually My baru masuk office harini hehe. Cuti 3 hari including christmas haritu My tak sia-siakan macam tu je. My tambah lagi 2 hari cuti sampai semalam hehe. Settlekan apa-apa yang patut memandangkan majlis tinggal kurang sebulan je lagi... 

Ahhhhhh biar betul nak kawen ni???? -..-'

I've lots of thing to stori mori with all of you guys! Will be right back hoke! Kerja dulu.. :)

Till then!

nota kaki: Urghhh!!! dah dekat nak majlis ni boleh tak jerawat timbul besar kat pipi kanan ni? camne nak buat ni??? ahhh benci benci! T__T


2 comments:

Lady Milo said...

SELAMAT KEMBALI ke dunia blogging!! :-D

mas saari said...

welkam back!
akak dah dapat kad kawin my, tapi tak pasti lagi dapat datang ke tak... husband akak kerja masa tu! huhuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers