9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Friday, August 21, 2015

TIKET MASUK ZOO PERCUMA UNTUK TENGOK PANDA!

Sudah sedia maklum Panda yang kat Zoo Negara tu dah beranak kan kan.. errr tapi tak pasti plak jantinanya lanang ke wedok hahaha..

Haaaa nak tau apa kata AHAD ni (23 Aug) korang bawa isteri/suami dan anak-anak ke zoo negara!



Tiket masuk PERCUMA untuk kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah dan PERCUMA untuk sesiapa sahaja yang lahir pada 23 Ogos 2015! Wahhhhh syioknyee!!!

Jom weh pi tengok Panda!!! Aku pun tazabar nak bawa Dhia ngan Danish ke sana. Tahun lepas ke Zoo tapi Panda belum masuk lagi time tu hehe. Haaa takpe kalini kita qada balik hehehe..

Kita jumpa kat Zoo Ahad ni okay!

5 comments:

safurara said...

yeayyyyy! nak pergi!

mrs kayrul said...

Yeaayy lepas nie rajin la ko update blog lg...hehehe

Nurzakiah Hanum said...

apa lagi terjah zoo

mas saari said...

wow bestnya tiket percuma.. tak sabar nak jumpa panda..

yoorin melacolea said...

heee..jumpe nanti ahad ni.. x zabarrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers