Holla dunia….
Uwwwaaaa I mish my blog badly… muah muah hehe… Hurm, lately
ni My dah kurang perhatian pada belog terchenta. Mahap sayang… bukan ku pinta
jadi begini… adeh…
My feeling not 100% well today… Dengan kepala weng tak cukup
tidur… Malam tadi berjaga sampai kul 6.00 pagi oke.. Tidur-tidur ayam jek…
punya lah tak boleh nak lelap mata ni entah apa yang My fikir pun tatao la… -.-’
Tahu-tahu dah kul 6 pagi demmmm dah kena bangun mandi-mandi, solat bersiap ke
tempat kerja.. cis tak kasi chance langsung… T_T
Last weekend baru ni secara tidak dirancang My pulang ke
Segamat Jumaat malam kelmarin. Walaupun cuma dapat beberapa hari sahaja di sana
tapi Alhamdulillah My dapat selesaikan beberapa urusan yang tertangguh. Hehe…
OMG!!! our event is coming soon!!!! This Saturday oke… At
this moment, Alhamdulillah… Kerja yang serabut dah jadi agak teratur… My dah
settlekan a few things so sekarang ni boleh dikatakan berada di dalam zon yang
selesa. Cuma nak tunggu benda-benda yang pending je macam tunggu t-shirt siap
dari supplier. Phewwwwww harap-harapnya event ni berjalan lancar dan My rasa
berbangga kerana mampu melakukannya!!!
Eh by the way, semalam My balik K.L naik train tau. Beli
tiket on Saturday… tapi diberitahu tiket duduk dah habis… alamak. Kena lah naik
yang versi katil punya kan? aiseyyy… Biasa yang perjalanan jauh je naik koc
tidur ni setakat 3 jam lebey apa lah sangat kan… Tak sempat nak berdengkur
heheh.
So, untuk merasai pengalaman tidur berbaring dalam train
makanya My pun beli jelah tiket tu walaupun agak mahal berbanding tiket biasa
kan… -.-’ My ambil katil atas… katil bawah lagi berganda mahalnya… perjalanan 3
jam je pun… grrr… So terkangkang2 lah den panjat katil tu demmmmm…
3 jam lebey perjalanan agak terasa sebab My tak dapat nak
lelapkan mata… Dengan enchek tunang yang tak henti-henti sms tanya ada kat mana
sampai battery henpon pun flat ceyt. Sudahnya memang sampai KL My tak tidur…
adeh punah harapanku nak merasai kenikmatan tidur kat koc ada katil tu cis.
Apapun, bolehlaaa… Lepas ni bolehlah beli tiket superior koc ni lagi pasni amik
katil bawah plak so tadelah terkial-kial den nak panjat tangga tu nanti… -.-’
Puas kauuuu dapat baringgg.. bese kan dudukje.. serba tak kena heheh. la ni baru ade privacy heeee~
Hah? nak torai??? ce torai ce torai heheh...
Pale ting tong tak cukup tidur... -.-' okbai!
Puas kauuuu dapat baringgg.. bese kan dudukje.. serba tak kena heheh. la ni baru ade privacy heeee~
Hah? nak torai??? ce torai ce torai heheh...
Pale ting tong tak cukup tidur... -.-' okbai!




7 comments:
kikiki
besnye akak, sempat snap2 gambo lagi ye
hehehe
waalaupunb selalu nek tren, aduhai..
x pnh lagi berkesempatan nak naik yg berkatil ni
hehehe
besh2!
wah, mcm best je..
Akak dah lama teringin nak naik keretapi. Kalau yang dapat tido lagi best yek
akak tak pernah naik train pi jauh2..hehehee
pehhh siap leh baring hee
dh pernah...dr tumpat ke kl...agak terganggu tdo..tp xsakit pinggang compared tu duduk....rasa mcm org kaya sket bile guna koc tdo ni...nest time nk guna koc yg 1st class plak he he he
hehe.macam best jek baring gitu. ekeke. nasib sini tak ada benda gitu.wakaka :P
Post a Comment