Adoii… terbahak2 kitorang ketawa pagi tadi sebab
festime jadi macam ni. Dahlah basuh muka ala kadar, nak membuang air pun tak
sempat… Tahan je sebab nak kejarkan sahur punya pasal. Nasib baiklah lauk dah
ada lebih berbuka kat umah mertua semalam. Nasi pun dah masak awal-awal malam
tadi so keep warm je kat dalam rice cooker tu. Fuhhhh sempat gak bersahur pagi
tadi… Kalau tak sahur mau tak puasa mak buyung sorang ni. yela…kalau sahur pun
perut pedih macam hape… pening kepala jangan cakaplahhh….
Ni pun tengah cuba bertahan sebabnya..masa mandi
pagi tadi boleh plak muntah… Ahhh… Dahlah bersusah-payah makan sahur dia boleh
keluar balik plak… -..- Masa drive ke office tadi perut dah berkeroncong.. ahh
sudah! Jangan buat hal masa kerja sudah. Dahlah tadi masuk office lambat atas
sebab yang tak boleh dielakkan.. pastu parking plak jauh giler tercungap-cungap
den bejalan ke office dengan perut macam ni.. jangan lapar sudah… Pelis pelis….!
hish~
Ok tobat. Pasni tak nak tido balik lepas bunyi
alarm. Kalau nak lelap pun akan pastikan alarm tu di SNOOZE kan bukan STOP! Kalau
terlelap 5 minit okay lagi.. kalau dekat sejam naya! Nak harap enchek hasben
yang bangun kejut? Bunyi bom sebelah telinga dia pun lum tentu dia bangun…-.-’
So My… pls take note!!
p/s: adehhh.. perut berkeroncong... tolong....!!! T____T

8 comments:
tumpang gelak kejap..kak lin dh rs kejadian ni minggu lepas..kesian bdk2..klu diorg x sahur. nk harap sia ayh tlg kejut hu hu hu...mimpila.
saya dah rasa pengalaman tak sahur semalam.tapi alhamdulillah masih bertahan sampai buka.kuatkan semangat walau x sahur.lagipon dok dalam kelas yang berhawa dingin,so tak rasa sangat kot.
sama kes dok off alrm,sedar2 pukul 6 pagi
pagi tadi pun hampir nak terlepas sahur sbb enset dah terpadam bateri habis...nasib baik alarm masih berfungsi..
luculah entry terlajak dear ehehhe
tu diaaa terus bersahur express...penah jd cm tuh masa belum kahwin ahahhaha...minum air masak je menyempat...ehehheh moga kita semua kuat semangat nak bgn sahur ye...godaan byk tau dear ;)
uwaa..sama la Eyqa tak sahur pon pagi ni..
skrg rasa semcm je..angin haa perot ni
setakat ni akak tak pernah terlajak lagi, bunyi je alarm terus bangun!
My,
butik si comel tu kat sentosa..
tapi rasenyer mahal kot kat situ..
sbb mase tu Gadis x tau lagi bnyk tpt kat sini...
Gadis beli brg baby banyak yang campur2..
kalau baju2 baby..
Gadis banyak beli kat JJ & Tesco..
sbb murah..
baju + seluar..
kalau kat JJ kene tengok sbb kdg2 dier jual baju harga lain,seluar harga lain..jadi harga nyer berganda...
kalau nak tengok kedai baby..
kat batang kali pun ader kedai baby..
Kalau kat Rawang, dekat2 ngan bank muamalat..
baru bukak kedainyer..pun ok jugak harga nyer..
kalau My nak beli skali banyak..
My pegi GM Klang..
lagi rambang mata n murah2...
Pernah jd mcm tu.. Tp kalau en asben saya mmg tak mknlah.. minum je. Saya tetap makan.
Kesian.. kalau tak tahan sgt bolehlah buka. Takut memudaratkan pula.
Post a Comment