Jual mahal punya jual mahal lama-lama kalah juga Nora Elena kepada suaminya, Seth Tan. Akhirnya dia tunduk juga dan mengakui kesilapannya sebagai isteri. Nora Elena dah mula menyayangi suaminya dan menjalankan tanggungjawab sebagai isteri.. ;D Penghujung episod 20 Nora Elena telah disahkan mengandung. Tapi yang tak beshnya dia dah jumpa dengan rantai yang My rasa miliknya yang hilang sewaktu dirogol (i guess). Episod akan datang iaitu minggu akhir pasti lebih mendebarkan..
Part yang paling My menyampah nak mammmpppp adalah watak Yvonne lakonan Wan Sharmila!! perghhh rasa nak bagi penyepak je kat muka dia tuh!! Bagi fitnah nombor satu!!!! dengan kegedikannya lagi!!! menyirap betul!!! menjadi oke watak yang dibawakan janda meletup nih... siaplah kau minggu depan!! Mungkinkah watak Yvonne akan mati seperti di dalam novel? hehe
Minggu depan (esok) bermulalah episod-episod kemuncak! tinggal 4 hari sahaja Nora Elena akan menemui penamatnya. Adakah Nora Elena dapat menerima kenyataan akan perkara yang telah diketahuinya?? Adakah dia mampu memaafkan Seth Tan dan menerimanya?? Adakah Seth Tan dapat mengambil semula hati Nora Elena? Dapatkah Seth Tan membuktikan betapa suci kasihnya pada Nora Elena? Atau.. Yvonne kah yang akan memiliki Seth Tan akhirnya???
Sama-sama kita saksikan esok dan 3 hari seterusnya!!! Kalau tak dapat tonton di tv3 tontonlah di tonton.com.my hehehe...;D
sooooo suuuweeeettttt diorang kan kan kan korang.... (berangan~)

6 comments:
mesti minat giler tgok nora elena ni kan...
ohya..sy dah update tau..jenguklaa....
http://syazny7.blogspot.com/2011/06/rakan-blog-yang-ajak-tukar-link.html
jenguk gak entry terkini sy....tq. =)
dh nk abes ke?
hoho..
dlm novel elena t'jmpe topeng seth tan..
dah tau endingnya.. lalala~
ass alam..azlini pulau dah tau ending?
pakcik dah tau serunding apa yang norlena guna untuk masak rendang dia masa episod 6 tu tau~
weeit~
mana entri yang baru tadi tu?
KEPADA BLOGGER SEKALIAN, PLS! JANGAN INVITE MY DENGAN EVENT YANG ENTAH HAPE-HAPE!!
kenapa padam?
huhu..gunha ayat kontroversi ke?
ni ada entri kartun yang baru. kalau nak jimat masa dan jimat quota blog, guna link ni~
entri santai kartun sebelum entri berisi :
updating..up..dating..
tak sabooo nak nengok wlu daa tau de end nyerr ahahaaa
very2 like this dramaa..tungu mase nk daptkn novel dy plak..heheh..:D
Post a Comment