Demmm… baru dapat menjengah ke belog. Dari pagi selepas meeting sibuk menghapdet data untuk yearly punye survey. Sampai segmen Ben Ashaari pun terlepas grrr…
Takpe-takpe. Utamakan yang lebih penting daripada yang penting hehe..
Bydway hari ni citer Nora Elena jangan lupa tengok y’ols!! Ia semakin mencapai klimaks!! Tinggal 2 hari sahaja lagi hehe. Tapi jangan leka sangat sampai lupa maghrib hoke….
Semalam Amir hamper sahaja ditumbuk oleh Seth gara-gara salah faham. Thanks God Nila, kawan si Nora dah selamat daripada menjadi mangsa deraan suaminya sendiri. Bini punya lawa sanggup ko belasah dia? Banyak je kes macam ni kat dunia nyata ni kan kan…
Nora Elena masih dengan egonya tidak dapat memaafkan Seth di atas perbuatan silamnya. Yela, kalau My kat tempat dia pun konfem marah! Nasib baik mak ayah dia dari kampong datang so Nora Elena terpaksalah balik rumah mengadap Seth hehe..
Yang si perempuan gewdiks nak mamposss tuh makin menjadi-jadi!! Suka-suka hati kau jek cakap Nora tu kaki jantan..-.-’… eeee geram tol la dengan amoi sorang tuh!!! Rasa nak ganyang2 jek mulut dia sumbat dengan cili!!! Grrrr
Eh dah dah jangan nak emo lebey.. tengok je sambungannya nanti. Hehe..
6 comments:
hehehe peminat nor eleena pe nyer .. same la macam mak ps haha
benci giler dgn Yvonne! si seth tan pun tak sedar2 lg, yg si yvonne tu jahat
Dah nak habis ke citer ni?
Akak baru tengok 2 episodes tapi walaupun baru tengok, rasa nak tengeh si gediks Yvonne tu
Yana makin menyampah la kat cite ni sebab si amoi ni.. tapi nak tengok jugak... hahaha..
thanks hadiah GA tu.. Yana dah terima.. suka3..
nk abes dh?
mmg xdan nk tgok kat tonton..
huhu..
baru hari ni akak tgk nora elena ni, itu pun dah 7.30 baru tgk...huhuhu
Post a Comment