Bismillah…………..
Testing.. testing 123… 123!! Hiiiiiiii
hello eberibadi… miss me? :P
Baru lepas tebas semak samun di belog naïf ku ini kikiki… homaigod!!! Sebulan
lebih tak hapdet hokayyy!!! Maaf
teman-teman.. mood ke laut.. ditambah busy dengan kehidupan.. eceh.. :P ok
seyes I have no idea what to blog eventho I’ve lots of story to write here!!
Just dunno where to start where to end… kosong! Sudahnya semua terbengkalai dan
tak terhapdet. Kalau korang login ke belog ku ni banyak benau post yang save as
draft.. semua separuh jalan… T____T
Setelah merasakan diri ini amat melampau makanya hari ini ku UP kan
jugak post dengan harapan selepas ini mood dan idea kembali merasuk jiwa
agagagaga… :P
Owh.. Selamat berpuasa yang dah lepas.. -.- dan Selamat Hari Raya.
Puasa penuh ke yu olsss…. Ai is ingat dapat puasa penuh tahun ni memandangkan
masih breastfeed si kecik tapi punah harapan bila kena ganti puasa 6 hari…
huuuu redha je lah……
Ya Allah rasa macam baru pulang dari penjara… banyak cerita kengkawan
yang My tak hapdet walaupun sebenarnya My selalu je ada di belog cumanya, tak
hapdet n kurang berblogwalking…. Ye.. sangat kurang…. 0.01% barangkali… =(
Rindu pada korang… masih ada lagi ke korang kat sini? Hihi.. How’s
life??? Takpe nanti ku terjah sorang-sorang hokay…. My sekarang okay2 sahaja.
Sejak-sejak dah raya ni badan semakin membulat gara-gara tak boleh benti makan… =( Dhia? She’s already
8month+ now!!! She’s growing!!! Badan da panjang hokayyy…. Dah laju sangat
merangkak dan dah mula memapah dan berdiri… kejap2 ada juga dia cuba berdiri
tanpa berpaut apa-apa… haish berani budak kecik ni kita yang tengok takut hihi.
Dhia dah kenal sangat dengan muka mommy n daddy… seyes! Rasa vangga pun
ada hehe… Sekarang ni ke mana-mana pun mesti cari mommy n daddy… Kurang nak
dengan orang. Cuti raya balik kg langsung tak mahu nenek dukung. Kejap2 je nak.
Oi anak… nenek itu yang tolong bersengkang mata jaga kau masa mommy lahirkan
kau dulu tau…. Hehe. Memang rasa vangge bila die kanal kita mommynye tapi agak
susah jugak bila tak nak orang mommy nak membuang tinggal kejap pun terpekik
tangisnya grrr….
Dhia dah pandai babai sekarang… bila sebut babai laju je tangan dia
melambai… sekarang tengah train dia belajar salam tangan n flying kiss pulak
hihihi…. Dhia cepat belajar… seronok sangat… ramai cakap mungkin cepat dhia
berjalan nanti.. InsyaAllah… gigi pun belum tumbuh. Xpela mungkin anak mommy
nak berjalan dulu kan? =)
Ok lah ni je untuk hari ini… sebagai permulaan kepada pemangkin
semangat baru… pemangkin sangat…. :P Nanti My hapdet lagi k. Cerita warna-warni
hari raya coming soon!!! =)
5 comments:
test2
Happy blogging sis..
selamat hari raya My...kita pun baru slow2 nak update blog...naik keja jer menimbun kerja menanti...huhuhu
selamat hari raya My...kita pun baru slow2 nak update blog...naik keja jer menimbun kerja m
seronok kan raya adik beradik ramai, dapat kumpul2 dan amik gambar..
Post a Comment