9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label kedai pemborong makanan ringan. Show all posts
Showing posts with label kedai pemborong makanan ringan. Show all posts

Saturday, November 26, 2011

Persiapan Perkahwinan : VIP Doorgift

Hai hai hai... Kalau sebelum ni My runsing memikirkan apalah nak diberi untuk doorgift kawan-kawan di entry Pemilihan Doorgift ni. Tapi hari ni sukacita dimaklumkan isu doorgift tak lagi jadi masalah heheh.

Recently ada sorang member ofis tunjuk contoh doorgift yang ohsem masa dia pergi kenduri. Dia bagi kat My as a reference kot lah My nak buat doorgift tu kan. Exactly! this is one of senarai doorgift yang ada dalam kepala hotak My... n yes... malas nak fikir panjang... I wanna do it the same!!! Lagipun dah tau mana lobang nak cari item tu hehe.... 
Ohsem kan kan!
Haaa... doorgift yang My maksudkan adalah seperti dalam gambar ni. ohsem tak? My rasa ok. Cumanya My rasa kain perca tu tak perlu ada kot? Just ikatkan reben sahaja... kan kan.. :) Yet, My dah pun dapatkan sebanyak 150 pcs glass jar seperti itu daripada supplier!!! huhu
Taraaa!
ohsem tak? cakap ohsem sekarang! :D
Okay... ideanya adalah My nak lekatkan sticker bulat seperti contoh doorgift kat atas tu. Tapi tak letak lah kain perca tu. Ikatkan dengan reben sahaja kat leher jar tu hehehe... ce bayang ce bayang.. comel dak??? hehehe... 

Nak isi apa kat dalam?? Cadangan asal nak letak marshmallow.. kan ke kalerful kan kan.. But then, malam tadi pegi kedai pemborong makanan ringan and know what My jumpa apa yang pernah dicari sebelum ini!!! jelly bean yaw!!!! gula-gula yang warna-warni tuuuuuu!!! oh sukanya sukanya! Bila nampak je terus tukar plan nak letak jelly bean tu dalam glass jar ni... :)
Jelly bean adalah yang ditengah2 tu yang warna-warni tu...:)
Okay tak korang??? hehehe...  errr dalam gambar ni adalah senarai snacks yang My beli. Untuk apa? entah main beli je hahaha.. rasa macam nak letak kat meja guess book nanti... what the ohsem idea kan?:D

Kedai pemborong makanan ringan ni adalah ni NSK Selayang. Kat luar NSK tu ada kedai jual makanan ringan. Jangan beli dalam NSK tu hoke.
Ini pasaraya NSK
Ini bangunan lagi satu kat sebelahnya
Kedai pemborong tu terletak kat bawah sekali bangunan atas tu.
Untuk pengetahuan korang, additional item yang My akan bagi kat kawan-kawan yang datang nanti adalah:
 Wallet Calendar!!!!!
Dapat info dari belog Ekin, tapi My tak sure dia dapat contact that supplier or not untuk her wedding day. So, from there My cuba google sehabis jaya dan yes! I found it!! Jumpa freelancer designer tu di Facebook...:) Tak fikir banyak dah. terus request design n order!!! murah beb.. RM100 untuk 1000pcs.. Wallet Calendar ni macam business card je. Biasa kalau kita buat business card satu kotak tu pun dalam RM30++ korang bayangkan lah My dapat 1000pcs untuk RM100... include postage lagi tau! untung maaaaa!!!

My punya design dah pun siap... nak tengok??? hahaha... nanti lah... tak surprise tunjuk sekarang..:D kalau nak sila lah datang ke kenduri nanti ye...:D

Untuk Wallet Calendar ni silalah berkunjung ke facebook Luna Hashim... :) nanti My punya kalendar tu dah sampai My share ngan korang hoke.. :)

Glass jar kat atas tu My beli online.. lepas tu gi collect sendiri. Kalau yu ols nak boleh beli kat Nilai 3 kat sana lagi murah nak dapat... :)

Till then!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers