Kononnya kalau DIY and laminate
lebih mahal, jadinya My order je signage a.k.a penunjuk arah majlis kahwin
secara online seperti yang My dah pun recordkan di entry Penunjuk Arah Perkahwinan a.k.a Wedding Signage.
Ye, bila My congak-congak memang
mahal pun kalau laminate. Kalau kat tempat My laaa tatao la kalau yu ols punya
tempat murah kanzzz jadinya dah alang-alang jumpa yang kononnya better and
murah why not kan
kanzzz… Lebih-lebih lagi seperti sedia maklum tangan ku ini tiada seni so bab
order sana
order sini serah kat haku je laaaaaa….-.-’
FYI, last week My punya signage
dah pun selamat sampai.. dengan keterujaan yang membara-bara tak sabar nak
tengok signage.. Bila bukak tengokkk… Urghhhhhhhh
Ye… pandangan mata kasar nampak
ok je kanzz… nampak sempurna… meh datang lebih dekat…
Demmmm… I rily rily don’t like
it!! Apa yang korang tengok ni bukan masalah kamera henpon murah My hoke. Tapi
memang kualiti printing tu yang tak bagus at all!! Gambar pengantin langsung
tak nampak muka! Sekurang-kurangnya nampaklah pengantin tu comel ke idak ke
kannzzz ini langsung tak dapat bayang dah macam mana rupa pengantin tu.. yang
nampak hanyalah sepasang bakal pengantin yang tidak diketahui siapakah gerangan
walaupun sebenarnya anda kenal! Demmit!
Lebih baik tayah letak gambar
dari awal sebabnya kalau letak pun gambar tak nampak! What point nak letak
gambar kalau tak nampak? Kabur je dah macam penjenayah kena temuramah kat tibi
jek. Plusss… wordings dalam tu semua pun nampak macam pecah-pecah senanya. But then
it’s okay boleh dimaafkan as long as orang boleh baca tapi gambar tu… langsung!
Sedangkan My bagi dorang High Resolution.. gambar tu photographer yang ambil
and I give them the original copy!
Yang buat My tak puas hati, My
sms, My email langsung tak berjawab! Meaning that dorang taknak
bertanggungjawab… jadinyaaaa keluarlah entry ini… so dun blame me!
Do I recommend them to you? Absolutely not after what I have got (signage) but then… It’s up to
you. Perhaps ini memang hasil kerja diorang… perhaps ada kesilapan pada
printing… entah. Dunno why… sebab diorang tak respond to my complaint at all!
So kepada encik/cik yang telah melakukan penghinaan ke atas gambar saya kat signage
ni silalah buat kerja dengan ikhlas dan berkualiti lain kali.
Urghhh.. geram! Nasib baik lah cuma
signage! Signage signage je pun duit dah haku lebur weiiii kat benda yang takde
kualiti nih! grrrr
Kedai online yang My maksudkan
adalah onlineprint2u.com . Please take note.. 0_o
Sekian~
moral: lenkali jadi kretip sikit! so bolehlah DIY, print and laminate sendiri! baru puas hati... erkkk~ grrr

