9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label siti saleha bersosial. Show all posts
Showing posts with label siti saleha bersosial. Show all posts

Thursday, July 7, 2011

SITI SALEHA a.k.a NORA ELENA MINTA MAAF ISU GAMBAR BERSOSIAL

Semalam para peminat Siti Saleha a.k.a Nora Elena dikejutkan dengan isu penyebaran gambarnya yang bersosial bersama kawan-kawan luar negaranya seperti yang dinyatakan di entry INI. Walaubagaimanapun, lewat malam tadi beliau mengeluarkan maklum balas di status facebooknya berkenaan isu ini.
Dengan tenang, Siti Saleha memohon maaf kepada semua berkenaan isu gambar sosialnya yang tersebar luas. Menurut beliau gambar-gambar tersebut telah dirakamkan 2 tahun yang lalu dan dia telah belajar daripada kesilapan tersebut.

Kan bagus macam tu… Terserlah sifat Nora Elena yang ada padanya bila dengan tenang dia meminta maaf kepada umum. Tak perlu nak marah-marah , tak perlu nak saman menyaman kan kan hehe…

Tak asing lagi watak Nora Elena memang sesuai untuk beliau…;)

Moga suatu hari nanti beliau terbuka hati dan sifat Munirah seperti dalam drama Ustaz Amirul pula yang terserlah dalam dirinya… Amin..;)

Wednesday, July 6, 2011

Nora Elena bersosial bersama ‘Seth Tan’….

Berita terbaru mengenai gambar Nora Elena yang bersosial bersama-sama rakan luar negaranya.
A bit shocked jugaklah walaupun sebenarnya lumrah sesetengah kehidupan artis memang macam tu. Bukanlah nak kata semua artist u hidupnya tak lari daripada bersosial… Orang-orang biasa pun ramai je bersoSIAL tapi bezanya artis dan orang biasa adalah mereka ini public figure. Dan mungkin ada di antara artis yang dijadikan role model oleh orang-orang biasa ini.

So, bila dah kantoi gambar-gambar macam ni macam mana nak jadi role model? apa pandangan masyarakat umum??? Anda nilaikan sendiri.... 
Lagi gambar --> Beautifulnara

Ini baru betul-betul Nora Elena dengan Seth Tan (Setan)  ye dak? Ngeee~

Apapun, My masih berminat pada mutu lakonannya. Kehidupan peribadinya? Itu antara dia dan Allah. My atau sesiapa pun tak layak untuk menghukum. Doakan saja dia sedar akan kesilapan dan dosa yang dilakukan…;)

Wallahua'lam....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers