I’m
not feeling well today. Entahlah bangun pagi tadi belikat belakang ni terasa
sakit sangat. Sakit lain macam macam senak susah nak bernafas. Tahan je lah
sepanjang kat office ni… Sat lagi nak pergi klinik jap.
Workstation
dah macam hape document bersepah sana sini… -.-’
Ingat macam dah boleh release sikit stress harini tapi tak boleh nak bersenang
lenang lagi bila sini pending sana
pending… My paling menyampah kalau deal dengan orang yang lambat buat kerja.
Lambat respon. Lambat dalam segala hal! It’s about time man… Don’t tell that
you have lots of things to do, don’t have enough time bla bla bla… sudahnya cannot
meets my needs. Itu kerja kau sepatutnya kau tahu how to manage how to layan
semua client kau supaya mereka berpuas hati dengan kerja kau. Indirectly kau
dah bagi bad first impression to your client. Seyesly… stress to work with this
kind of people!
My
tak kisah kalau that person ada banyak sangat kerja and need time. Fine. I can
give you time. But susah sangat ke nak respon? Susah
ke nak hantar email? Sms? Bila kita serious like need a confirmation contohnya,
kita hantar email and need reply but no respon at all… how do you feel??? AT
LEAST hantar email bgtau yang dia receive our email and akan take action within
sekian-sekian tarikh. Ini tidak… kita yang nak kena call dia MANY TIMES and
follow up… yes, I know that’s my job but macam mana cara kau bekerja kalau kau
tak boleh bertindak bagaimana sepatutnya? SETIAP KALI nak kena cakap nak kena
ingatkan… tapi tak juga respon2!! Kalau kau fax anything pun kat aku boleh tak
bagitahu kau dah fax to make sure that the document is safely arrived kepada
yang sepatutnya! Ini tup tup bila kita call tanya bila nak fax.. aik?? Dia kata
dah hantar semalamnya! What the fishhhh aku tak terima apa-apa pun… kau sure ke
fax machine kau tu elok? Dah cek successfully delivered ke tak????
Damn
mannn!!!
Bila
orang tak buat kerja kerja kita pun jadi susah…! Sudahnya bila boss push tanya
itu ini sape kena?? Aku jugakkkk nak menjawabbb…
Stress
la… T_T

3 comments:
kerja sambil lewa gitu lerr..kang kita duk calling2 tanya byk kali kata kita annoying lak..abeh nk wat cano dh keje kita kan? chill my..mkn kit kat =)
memang susah kerja dengan orang yang tak bagi kerjasama ni...
jangan stress sangat my, rilek ye!
hayoooooo
akak
sabar yee...
cian diee...streess beno ni..
tarik nafas dalam2... ye kak
mudah2an dpermudhkan semua urusan akak ye....
Post a Comment