9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label bulan madu. Show all posts
Showing posts with label bulan madu. Show all posts

Wednesday, December 21, 2011

Honeymoon Plan


I’m wondering... why today takes ages to get over?? I’m so sleepy… Ikutkan nak post entry panjang lebar harini malasnyaaaa… -.-’ Tapi dek tak tahan mata menanggung mengantuk ni then luangkan gak sket masa...  sorry eh..:D Mood kerja sekarang ke laut je… Almaklumlah Big Day tinggal lebih kurang sebulan je lagi.. Minggu depan dah cuti beberapa hari.. So, mana-mana kerja yang pending harus disegerakan.. Harapnya everything boleh diselesaikan before early January. Hope so..

Okay kali ni nak bercakap perihal Honeymoon.. hurm.. nak cakap macam tade mood pun ado. Apa sebab? Malam semalam dok bertegang lidah berulam jantung dengan enchek tunang. Mana tidaknya masing-masing mempunyai pendapat dan citarasa berbeza.. My nak A dia nak B… My nak C dia nak D… uwwwaaaa

Memandangkan My bercuti lama untuk wedding day nanti sukacitalah My nak ajak enchek tunang honeymoon ke tempat yang lebih menarik. Sekadar mana yang mampu.. Tak dapat honeymoon pun pre-honeymoon pun jadilah. Plan kami nak pergi sekitar dalam negara sahaja. Nak gi obesi banyak pulak budget nya nanti lagipun baru nak mulakan hidup sebagai suami isteri kan so kewangan dan keperluan selepas berkahwin pun perlu diambil kira. InsyaAllah dah biasa dengan kehidupan berumahtangga, ekonomi pun stabil bolehlah berkira-kira pergi mana-mana luar Malaysia plak kan..weeehuuu~
Okay back to our honeymoon plan.. Pada awalnya enchek tunang plan nak ke Cameron Highland je. Dekat pun dekat.. jimat pun jimat katanya.. But then.. My fikir ala.. Cameron je ke? Apalah sangat ada kat sana..setakat sejuk.. strawberry.. bunga…nak pusing-pusing pun balik-balik tempat situ gak.. macam tak besh lah.. Lagipun honeymoon takkanlah nak berkurung dalam bilik je kan…:D Naklah keluar bersiar-siar sambil pimpin tangan gitew… sekurang-kurangnya adalah tempat menarik untuk dilawati..
So, malam semalam My suarakan pada enchek tunang yang My nak pergi.. at least untuk cuti yang agak panjang ni.. ke Pulau Langkawi… Sebenarnya sebelum ni dah hint hint pada dia nak ke sana.. Tapi dia buat tak reti je. Sampailah malam tadi My tanya dia.. Yela, kalau nak pergi kena lah booking dari sekarang sebab masa cuti tu nanti banyak public holiday n banyak room dah sold out! Tapi.. sangat mengecewakan sebab he sounds like not interested at all. I’m so sad… Things that always come out from his text would be.. “tengoklah budget nanti camne.. nak fikir life pas kawin lagi.. kena lah jimat… bla bla bla…cameron okay apa.. murah.. dekat…bla bla bla..”… My gtau Langkawi lagi better Langkawi itu Langkawi ini… Dia pun tetap nak menegakkan Cameron okay.. Cameron itu..ini… at the end I said.. enough.. dah tak mahu cakap lagi sebab menyakitkan hati. I’m so sad oke….T__T

Why not we go to Pulau Langkawi sayang? Lets celebrate our Big Day there!! Kita bukannya papa kedana sampai langsung takde perbelanjaan untuk selepas kahwin nanti. Trust me! Bukan selalu.. it’s only for our Big Day celebration! T__T Lagipun, My dah budget of all this... so should be no problem...-.-'

Uwwwaaaaa… tanak cakap lagi!!! Sedeyyyyyy!!! Enchek tunang takmo pi Langkawi My takmo pi mana-mana. Huh.

Bai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers