I’m wondering... why today takes
ages to get over?? I’m so sleepy… Ikutkan nak post entry panjang lebar harini
malasnyaaaa… -.-’ Tapi dek tak tahan mata menanggung mengantuk ni then luangkan
gak sket masa... sorry eh..:D Mood kerja
sekarang ke laut je… Almaklumlah Big Day tinggal lebih kurang sebulan je lagi..
Minggu depan dah cuti beberapa hari.. So, mana-mana kerja yang pending harus
disegerakan.. Harapnya everything boleh diselesaikan before early January. Hope
so..
Okay kali ni nak bercakap perihal
Honeymoon.. hurm.. nak cakap macam tade mood pun ado. Apa sebab? Malam semalam
dok bertegang lidah berulam jantung dengan enchek tunang. Mana tidaknya
masing-masing mempunyai pendapat dan citarasa berbeza.. My nak A dia nak B… My
nak C dia nak D… uwwwaaaa
Memandangkan My bercuti lama
untuk wedding day nanti sukacitalah My nak ajak enchek tunang honeymoon ke
tempat yang lebih menarik. Sekadar mana yang mampu.. Tak dapat honeymoon pun pre-honeymoon
pun jadilah. Plan kami nak pergi sekitar dalam negara sahaja. Nak gi obesi
banyak pulak budget nya nanti lagipun baru nak mulakan hidup sebagai suami
isteri kan so
kewangan dan keperluan selepas berkahwin pun perlu diambil kira. InsyaAllah dah
biasa dengan kehidupan berumahtangga, ekonomi pun stabil bolehlah berkira-kira
pergi mana-mana luar Malaysia
plak kan ..weeehuuu~
Okay back to our honeymoon plan..
Pada awalnya enchek tunang plan nak ke Cameron Highland
je. Dekat pun dekat.. jimat pun jimat katanya.. But then.. My fikir ala..
Cameron je ke? Apalah sangat ada kat sana ..setakat
sejuk.. strawberry.. bunga…nak pusing-pusing pun balik-balik tempat situ gak..
macam tak besh lah.. Lagipun honeymoon takkanlah nak berkurung dalam bilik je kan …:D Naklah keluar
bersiar-siar sambil pimpin tangan gitew… sekurang-kurangnya adalah tempat
menarik untuk dilawati..
So, malam semalam My suarakan
pada enchek tunang yang My nak pergi.. at least untuk cuti yang agak panjang
ni.. ke Pulau Langkawi… Sebenarnya sebelum ni dah hint hint pada dia nak ke sana .. Tapi dia buat tak
reti je. Sampailah malam tadi My tanya dia.. Yela, kalau nak pergi kena lah
booking dari sekarang sebab masa cuti tu nanti banyak public holiday n banyak
room dah sold out! Tapi.. sangat mengecewakan sebab he sounds like not
interested at all. I’m so sad… Things that always come out from his text would
be.. “tengoklah budget nanti camne.. nak fikir life pas kawin lagi.. kena lah
jimat… bla bla bla…cameron okay apa.. murah.. dekat…bla bla bla..”… My gtau
Langkawi lagi better Langkawi itu Langkawi ini… Dia pun tetap nak menegakkan
Cameron okay.. Cameron itu..ini… at the end I said.. enough.. dah tak mahu
cakap lagi sebab menyakitkan hati. I’m so sad oke….T__T
Why not we go to Pulau Langkawi
sayang? Lets celebrate our Big Day there!! Kita bukannya papa kedana sampai
langsung takde perbelanjaan untuk selepas kahwin nanti. Trust me! Bukan
selalu.. it’s only for our Big Day celebration! T__T Lagipun, My dah budget of all this... so should be no problem...-.-'
Uwwwaaaaa… tanak cakap lagi!!! Sedeyyyyyy!!!
Enchek tunang takmo pi Langkawi My takmo pi mana-mana. Huh.
Bai!

