heeee~
footnote: takde energy kerana berpuasa. Bila puasa.. akal gagal berfungsi dengan baik.. makanya tidak boleh menghasilkan entry yang menarik lagi tertarik. So, My geledah peti inbox email dan kongsikan mana-mana pengisian yang menarik untuk y'ols ye hehe...


9 comments:
cergas2! wpun pose heee
kahkahkah... rasa macam nk cuba je.. haha
hehehee...berkesan gak cara dia tangani marah!
keji sungguh dia ni.. hahahahah~
gune berus gigi!! gigih beliau... hahahhaa
hehehehehehe....dah dekat nak berbuka dah nih...ok cergasssssss
wahaaaa, kelakar. :)
kah kah kah..
kelakar..
member yg tnye tu muka ketat ja..haha
chill up2...
selamat berbuka! ;)
Post a Comment