Lepas sorang.. sorang kawen... Jumaat lalu, Farah AF2 dah pun selamat bernikah dengan pilihan hatinya seperti tercatat di entry INI pada 15 Julai (Jumaat), dan pada hari Sabtu, 16 Julai a.k.a masa birthday My yang ke-15... tettttt..;D Nurul Syuhada pula bernikah dengan jejaka pilihan hati, Raja Amir...
![]() |
| credit to The Photographer Studio. |
Nurul Syuhada Nurul Ain yang juga pengacara Majalah 3 dan Malaysia Hari ini bernikah dengan Raja Amir Shah yang merupakan seorang pegawai bank. Dengan sekali lafaz, Raja Amir yang berdarah kacukan Australia dan Malaysia selamat menjadi suami kepada Nurul Syuhada dengan mas kahwin berjumlah RM777 dan hantaran RM20,111. Majlis bersejarah ini berlangsung di The Binjai On The Park, KLCC, Kuala Lumpur di mana Saiful Nizam sebagai pengacara majlis.
Lihat saja lah gambar pre-wedding dan pernikahan mereka ni. Pretty awesome!! Ini baru bernikah.. bersanding nanti mesti wow!!!
![]() |
| hasben dia pun boleh tahan kan hehe |
Majlis resepsi kedua-dua pengantin baru ini akan berlangsung di Grand Ballroom, Sime Darby Convention Centre pada 23hb Julai, 2011 (Sabtu). Tahniah buat kedua-kedua mempelai, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..;)
Lagi gambar di Oh! Bulan




2 comments:
so sweet, gorgeous! nanti TV3 kena cari orang baru lagi nih, pakat kawin habih semua pengacara terhebat mereka
perghh seksi la plak kat laut tu...heeeeee
Post a Comment