laptop jename apple hijau,..hahakk
ni bukan separuh dah my...ni dah 100% bodoh dah ni...hehehehee
hahahaha.... boleh tiru nie.. hahaha
laptop ada apple tuh yg x thn tuh... bajet lappy jenama apple la tuh... haqhaqhaq...
fadah pun suka laptop apple tu...new design...hahahaaa...sis, jom exchange feed dengan Belogfadah nak x?
Post a Comment
5 comments:
laptop jename apple hijau,..
hahakk
ni bukan separuh dah my...ni dah 100% bodoh dah ni...hehehehee
hahahaha.... boleh tiru nie.. hahaha
laptop ada apple tuh yg x thn tuh... bajet lappy jenama apple la tuh... haqhaqhaq...
fadah pun suka laptop apple tu...
new design...hahahaaa...
sis, jom exchange feed dengan Belogfadah nak x?
Post a Comment