Selamat pagi y’ols! Oke… sila senyum walaupun pahit untuk menerima kenyataan bahawa hari ini adalah hari Isnin!! Kemon.. kalau y’ols takde mood pada permulaan minggu makanya hari-hari yang lain juga tak akan bawa kebaikan pada y’ols… jadi senyum... ikhlas la sikittttt…-.-’
Perjalanan ke office yang penuh liku hari ini… Enchek tunang pagi-pagi lepas Subuh dah gerak untuk mengambil exam (part time study)… Dia drive so kenalah gerak awal kalau tidak tersekat dek perhimpunan kereta..-.-’… Oleh sebab itu My terpaksa berdikari sendiri hari ini. Ke tempat kerja sendiri…T_T… Dek kerana dia dah bawa kereta makanya My terpaksa berjalan kaki ke Stesen Komuter sejauh 1.5KM… dengan memakai heel 1.5 inci… (eh yeke main hentam je ni)… sambil mengepit handbag di tepi… kot-kot lah terserempak dengan peragut tak pun penyimbah asid… naya je… isk
Thanks God komuter tak buat hal seperti kebiasaan. Tapinya, penuh lah train tuh… Nasib baik naik coach tengah yang khas untuk wanita tu so takde hall ah kalau berlaga depan belakang hehe… Walaupun kena berdiri My boleh lelap sampai tersengguk-sengguk… grrrr…
Alhamdulillah… agak penat tapi sampai office tepat jam 8.15am… Meja bersepah macam tongkang pechah… aiyoooo… Oklah… tade masa nak berjimba-jimba di belog… Nak settlekan dulu kerja-kerja terbengkalai ni. Walaupun Lady Boss bercuti diving di Redang My tak boleh ambil kesempatan… Harus tekun bekerja! Baru berkat kan kan kan …
Kalau ada masa My belogwalking di belog y’ols hoke… Have a nice Monday sayangs!!!!
Footnote: Dahlah puasa harini… sabau je laaaaa… (puasa Sunat hoke, ganti puasa dah settle..;D)


6 comments:
xpuas kn cuti sabtu ahad..apesal gomen xbg cuti 3 hari seminggu?? hikss~ eh kita pn pose hr ni..hope berthn la..hehu~ =)
morning My.. huhuhuu monday yang sangat memenatkan dan boring bagi IEB... sedang mencari tiun untuk bekerja nie
takpe...blogwalking kemudian! yg penting keje settle kan?
saya SUKA hari isnin... (kunun)
cici tu betina la my.. :p
selamat pagi isnin..rajinnya puasa sunat.
senyum, senyum, senyum. :)
Post a Comment