Oke. sila semangat! Tinggal 4
hari je lagi nak bekerja dengan jayanya sebelum bercuti untuk jangkamasa yang
agak lama. Tinggal 4 hari je lagi nak settle kerja-kerja yang pending dan
handover mana-mana kerja yang tak dapat settle. Tapi Alhamdulillah… tak banyak
kerja sangat pun at the moment… most of them My dah uruskan… and InsyaAllah
kalau boleh settle, My settle so tak perlu nak membebankan orang lain dengan
kerja My tu kan .
So, bolehlah My bercuti panjang dengan hati yang tenang sikit kalau kerja clean
and clear… J
Anyway… My dah apply cuti kahwin
minggu lepas. Dah buat perancangan awal untuk cuti berkenaan. Alhamdulillah
lady boss baik hati… so bolehlah My bercuti dengan senang hati. Berbekalkan
baki cuti tahun lepas yang masih ada My apply cuti tahunan selama 10 hari… Marriage
Leave yang company bagi dapatlah tambah lagi 3 hari… Untungnya My kahwin time
dekat-dekat dengan public holidays so dapatlah tambahan cuti umum 13 hari
termasuk sabtu & ahad…. So, total cuti kahwin My adalah 26 hari…
wallawehhhh… heaven sangat…. J
2 minggu je lagi…Tapi lum rasa
debaranraja sehari pun…heee…-.-’ Apapun, My harap Allah permudahkan segala
urusan sebelum menjelangnya hari bahagia My ni… InsyaAllah….
Counting days!!!!
nota kaki: dah macam cuti nak besalin la plak...-..-


