9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label marriage leave. Show all posts
Showing posts with label marriage leave. Show all posts

Monday, January 9, 2012

26 days Marriage Leave!

Berpuasa harini. Tapi awal-awal pagi lagi perut dah merungut macam hape.. T__T tolonglah perut… tolonglah tuanmu ini.. diharap bersabar ye…

Oke. sila semangat! Tinggal 4 hari je lagi nak bekerja dengan jayanya sebelum bercuti untuk jangkamasa yang agak lama. Tinggal 4 hari je lagi nak settle kerja-kerja yang pending dan handover mana-mana kerja yang tak dapat settle. Tapi Alhamdulillah… tak banyak kerja sangat pun at the moment… most of them My dah uruskan… and InsyaAllah kalau boleh settle, My settle so tak perlu nak membebankan orang lain dengan kerja My tu kan. So, bolehlah My bercuti panjang dengan hati yang tenang sikit kalau kerja clean and clear… J
Anyway… My dah apply cuti kahwin minggu lepas. Dah buat perancangan awal untuk cuti berkenaan. Alhamdulillah lady boss baik hati… so bolehlah My bercuti dengan senang hati. Berbekalkan baki cuti tahun lepas yang masih ada My apply cuti tahunan selama 10 hari… Marriage Leave yang company bagi dapatlah tambah lagi 3 hari… Untungnya My kahwin time dekat-dekat dengan public holidays so dapatlah tambahan cuti umum 13 hari termasuk sabtu & ahad…. So, total cuti kahwin My adalah 26 hari… wallawehhhh… heaven sangat…. J

2 minggu je lagi…Tapi lum rasa debaranraja sehari pun…heee…-.-’ Apapun, My harap Allah permudahkan segala urusan sebelum menjelangnya hari bahagia My ni… InsyaAllah….

Counting days!!!!

nota kaki: dah macam cuti nak besalin la plak...-..-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers