9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label newborn. Show all posts
Showing posts with label newborn. Show all posts

Monday, December 10, 2012

Selamat Datang Sayang...

Bismillahirrahmanirrahim....

At last... Alhamdulillah... I am not a mommy to be anymore... I am officially a MOMMY!! Syukur syukur Alhamdulillah.... :) Anugerah ini adalah anugerah yang amat terindah dalam hidup kami suami isteri....

Introduce ols of you readers... our newborn... our pengarang jantung pisang...


Dhia Batrisyia binti Beney Airie
Date of Birth: 3 Dec 2012 @ 10.41pm
Weight: 3.12 kg
Normal Delivery!


Alhamdulillah... penantian yang tak sia-sia..:').... terima kasih Allah... pengalaman bersalin? citer My pendek je tapi nanti lah kat entri lain ye... dah ada anak ni tak byk masa nk post entri pjg2 hihi... u ols llayan je lah pitchas ye...:)

Main dgn 'kawan' lettew....
We are family!!

Like father like daughter! :)

Kaki ngempeng! 
jgn tengok sy sdg meneran! grrr

nota kaki: emosi sdg tidak stabil gara-gara rindukan enchek hubby.. semalam dia balik kL dah.. manakala My berpantang di kampung... rindu sangat sampai nanges2.....:'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers