Ya Allah sesaknya rasa dada ni bile keluar opis.. bad haze!!

Rasanya bukan KL je yang jerebu teruk sekarang kan. Seluruh lembah klang pun mengalaminya. Husband yang keje outdoor area Klang pn cakap jerebu teruk.
Just nak pesan kat uols jaga kesihatan okay. Kalau boleh kurangkan aktiviti2 luar especially yang ada anak2 kecik macam aku ni.. bahaya boleh memudaratkan kesihatan..
Aku pun rasa pening2 lalat je nih duk sedut jerebu tebal ni pfffttt~

Ujian Allah kan. Yelah Allah nk bg ujian tak perlu nak tunggu gempa ke tsunami ke.. bagi jerebu ke banjir ke dah cukup. Allahu... insap sekejap.
Take care tau korang!! Harap2 jerebu ni hilang la cepat... nak bawa anak2 taklah risau sangat.. huhu.

Rasanya bukan KL je yang jerebu teruk sekarang kan. Seluruh lembah klang pun mengalaminya. Husband yang keje outdoor area Klang pn cakap jerebu teruk.
Just nak pesan kat uols jaga kesihatan okay. Kalau boleh kurangkan aktiviti2 luar especially yang ada anak2 kecik macam aku ni.. bahaya boleh memudaratkan kesihatan..
Aku pun rasa pening2 lalat je nih duk sedut jerebu tebal ni pfffttt~

Ujian Allah kan. Yelah Allah nk bg ujian tak perlu nak tunggu gempa ke tsunami ke.. bagi jerebu ke banjir ke dah cukup. Allahu... insap sekejap.
Take care tau korang!! Harap2 jerebu ni hilang la cepat... nak bawa anak2 taklah risau sangat.. huhu.


