9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label family time. Show all posts
Showing posts with label family time. Show all posts

Tuesday, August 14, 2018

Hantu Kak Limah Kembali



Last weekend aku tengok wayang citer Hantu Kak Limah woi. Last minute plan sebab anak-anak tiber je request nak tengok wayang. Hamek kau mak bawa tengkk citer horror hahah.

Overall? Hurm biasa je kot. Ke aku je rasa macam ni sebab aku tengok orang punua review kemahen gempak haha. Bolehlah nak bagi 4 bintang out of 5 haha.

Yang buat cerita ni hidup sebab ada Awie tu je aku rasa. Tapi pelakon2 lain tu pun hebat juga kena juga punchline nya walaupun banyak muka baru.

Tapi aku rindukan watak-watak lain macam Johan Raja Lawak.. Watak "kita bakor je".. Kalau bawa juga diorang ni mesti meletop lagi. Apapun Kak Limah yang ni masih buat aku tak kering gusi. Adegan2 seram tu bukan apa banyak terkejut2 haha. Aku macam biasalah tutup mata hahahhaha

Cerita ni P13 so tak sesuai sebenarnya nak bawa anak kecil sebab satu ada adegan seram takut anak terkejut satu lagi sebab sound system dia tu kuat sangat.

Tapi anak-anak aku okay je. Diorang takde lah nangis2 nak keluar wayang ke apa haha. Takut2 gak tapi tetap nak tengok. Mana yang seram tu diorang tutup mata sendiri 😅 dayyan half way dia tido sambil aku tutup telinga dah dekat hujung cerita baru dia bangun. Oklah kan.. Takdelah rugi beli tiket pastu tak dapat tengok sebab anak meragam haha. Ramai je ak tengok bawa anak kecik. Tapi jangan amalkan selalu ye haha.

Dh tu je nak citer. Korang yang belum tengok tunggu dekat Astro First je la hahaha. 😝
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers