How’s weekend? Great???? Grrrr jelesnyeeee….
Yelaaa weekend My tak sebesh weekend yu ols… sob sob…
Weekend yang lepas ni sepatutnya
menjadi weekend pertama My sebagai isteri di rumah dengan enchek hasben. Sadly…
atas nama tanggungjawab terhadap company dan boss.. My ke Janda Baik, Pahang
mengikuti teambuilding selama 3 hari 2 malam… Walaupun agak sedih tapi
takpelah. Lagipun cuti kawen dah lama so why not support my boss by joining
this rite. Tak sedap plak kalau tak join sebab ada a few staff yang cannot
attend tak besh lah kalau event kekurangan participant kanzz…
Compared to last year punya
teambuilding.. kali ni lebih adventure. Kalau tahun lepas kami hanya berkampung
di KL, menginap di 5 star hotel, Sheraton.. dengan aktiviti yang tidak begitu
berat tapi this year… full of outdoor activities… dah macam teambuilding masa
My mula-mula kerja plak.. demmmm… Bukan apa.. penat badan… T__T
Kebanyakannya buat fizikal
activities… Paling mencabar, panjat bukit ke air terjun lata tampit… 45 minutes
hiking hoke! Turun bukit lutut menggigil der…grrr…. Tapi air terjun kat atas tu
memang mabeles. Nak je mandi sekali tapi pakal lah ramai lelaki… kang tersembul
yang tidak sepatutnya plak kalau join skali…-.-’ yang paling tak suka? bila
bukak-bukak kasut ada darah kat kaki! Demmmmm pacat!!!!!!!!!!!
| demmit! demmit! terpaksa buat...T__T |
Sampai KL semalam around 3 suku..
enchek hasben ambil kat bawah ofis hehe…Badan sakit-sakit woooo dah lah hari ni
koje… sabar je laaa.... sob sob...
Weekend korang gi mane plak?? Berjimba-jimba
ke??? Fine fine…-.-’
nota kaki: badan makin gemok!!! ape nak buat ni? sob sob











