9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Monday, August 1, 2011

I'M BACK! RINDU BELOG!!

Assalamualaikum korang!!!

Fuhhhhhhh... lega rasanya dapat online di sebesar-besar skrin laptop nih. Rasa release sikit selepas 4 hari tak dapat nak berbelog hehe. Yela balik rumah online pakai handphone jek. tu pun online fesbuk je. Nak compose entry di fesbuk harammm tak boleh isk... Bilalah boleh dapat android nih sob sob.

My selamat sampai KL jam 4 pm tadi. Gerak dari rumah dalam 12 lebih camtu lah. Punyalah malas nak gerak tadi... pastu boleh plak mengantuk... dahlah bulan puasa.. nak je singgah RnR beli makanan...-.-' Hehe, sorrylah My Allah bagi cuti harini. isk... agak terkilan sikit sebab tak dapat sambut 1st day puasa..-.-' Tapi takpelah nak buat camne kan. Nampak gaya My beraya dulu laaa hehe...

4 hari tak dapat fully online macam-macam cerita My dengar... Sabtu lepas dengar berita kematian Arwah Asyraf@Aleesya kat fesbuk. Individu yang gagal dalam rayuannya di mahkamah untuk menukarkan nama kepada perempuan. Katanya dia mengalami kemurungan yang kritikal sehingga menempatkannya di ICU dan akhirnya meninggal dunia. Innalillah... mungkin ini terbaik buat dia dan keluarga. Moga Allah menempatkannya di kalangan orang-orang yang beriman. 

Terbaru My dengar Khairul Fahmi, penjaga gol kebangsaan telah membuat keputusan untuk memutuskan pertunangannya dengan Elia. betul ke? Kenapa terburu-buru ek? Sebelum ni orang duk gembur-gembur pasal krisis yang dialami mereka tapi My malas nak ambil port. Tapi this time Fahmi dah pun memberikan respon. Walaupun gosip yang mengatakan Fahmi ada perempuan lain tu tak betul tapi kenapa membuat keputusan secara drastik untuk memutuskan pertunangan macam tu je? Tak berbincang elok-elok dulu ke? Tak sayang ke hubungan yang dah lama tu? Diorang baru je bertunang beberapa bulan lepas kan? haih~... Bagi My dalam hal ni dua-dua salah. Elia pun satu, terlalu menggembar-gemburkan kisah mereka pada awam. Fahmi plak terus buat keputusan nak putus tunang. Haih~ Ok fine tade jodoh bak kata orang... Moga kedua-duanya membuat keputusan yang betul.

Dan paling-paling terbaru... bukak je fesbuk tadi orang ramai dok wish congrates kat Yana MIB... apakah?? terus bukak wall fesbuk dia... baca segala komen yang ado n baca belog dia... Walaupun berkias-kias My masih boleh memahaminya hehe.. Tahniah Yana... Rezeki Ramadhan... terbukti sudah kejantanan Ujang hahahaha...;D Wah nampak gayanya penuhlah puasa Yana tahun ni kan kan.... tu pun kalau tak mengada lebih la yang dalam poyot tu hehe...

Haih~ macam-macam hal ada. yang sedih yang gembira kan hehe.. Apapun, Alhamdulillah puasa pertama dah pun berakhir... esok puasa kedua... weee! dan sudah pasti esok My kena bekerja!! haih dah lama bercuti rasa malas plak. dahlah bulan puasa kan.. nak curik-cutik minum air pun tak boleh...-.-' ngee~~ 

Apapun, moga Ramadhan kali ini memberi 1001 kemanisan buat kita semua... InsyaAllah...;)

okbai~

NIAT BERPUASA DAN DOA BERBUKA PUASA


sumber: google

TRAGEDI BULAN PUASA

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....

Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!

Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.

Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...

Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!

Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Wanitaitu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. 


Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.

Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.

Lelaki Arab : Astaghfirullah..
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..) 


ngeh3....


selamat berbuka puasa..;D


sumber: SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers