1. Nama timangan dalam family:
>> 'my' jew... xapat title adeq psl abg atas da dpt title tue...isk...pahpe tah kn...
2. Anda seorang yang
>>sangat seronok didamping*byk berahsia dan sukar dimengerti*agak pendiam kecuali diransang*ada harga dan maruah diri*xsuka menyusahkan org lain tp tdk mrh apabila disusahkan*mudah dipujuk dan bercakap lurus*emosi sgt mndlm tp mudah terluka hatinya*berjiwa sentimental*jarang berdendam*mudah memaafkan tp sukar melupakan*tidak suka benda remeh temeh*membimbing cara fizikal dan mental*Sgt peka, caring dan mengasihi*layanan yg serupa dgn semua org*tinggi daya simpati*pemerhatian yg tajam*suka menilai org lain dgn pemerhatian*mudah dan rajin belajar*suka muhasabah diri*suka mengenangkn peristiwa atau kawan lama*suka mendiamkan diri*suka duduk di rumah*suka tunggu kawan tp xcri kawan*gresif kecuali terpaksa*lemah dr kesihatan perut*minta disayangi*mudah terluka tp hati lambat pulih*terlalu mengambil berat*rajin dalam membuat kerja
huhu ini adalah berdasarkan kajian dato' fadzillah kamsah...
me xpandai menilai diri sendiri..so terpulang pd setiap individu nk judge me cane...;)
3. Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa
>>my abah...sbb die sgt kuat besarkan anak2 wlupn susah...
>>my mak...sbb die ibu y baik huhu...
>>my sibling...klu xde sibling xbesh kn...(:
>>my boyfriend...he always there for me..
4. Lagu kesukaan sekarang
>>kau aku - aizat
5. Warna kegemaran
>>HIJAU..tatao nape..dr kecit suke ijau...huhu...
6. Benda paling wajib ada dalam handbag
>>HP, purse, speck mate (coz i rabun,so nk tgk wyg kna standby), kunci umah
7. Kali terakhir anda nangis
>>xigt tarikh tp mase final exam hrtu
8. Tag rakan anda
>>Siapa yang baca blog i so anda di tagged.. heeee=p



2 comments:
mesyesal baca kene tag pulak..
yeke last nangis taim exem ececece
bluk ~
Post a Comment