9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, April 20, 2010

sakitnya...

kami dah hampir 2thn bsame...
2thn tu ckup lame tuk kenal n fhm hati masing2...
tp 'kita'?? dia y xfhm aku.. atau aku yg xfhm dia??
knape lately ni kami slalu bergaduh??
bergaduh ats sbb yg remeh temeh..
bergaduh ats sbb yg.. entahla....
it's not a big deal maybe...
but biase laa...bile benda kecit.. bile xde pnyelesaian..
maka besarla jadinye......

knape dgn aku ni????
knape dgn ko ni my????
xserik2 lg nak rs sakit???
xserik2 lagi jatuh tersungkur???!
stop it la..
be matured..! take it easy!

but...
itulah aku...
kdg2 dat things dtg dari dr ak sndri...
tp ak yg xsedar...
bkn xsedar...
tp ak yg buat2 xsedar...
sbb??
sbb aku ego...!
sgt ego!!

bila gaduh..mcm2 benda dia sembur pd aku..
bkn bg aku ok..
tp make me down more...n more!!
ak tatao bape byk da airmate aku mngalir sbb dia...
aku tatao bape byk sakit da hati aku tanggung sbb dia..
tp, kalau sbb aku xterlalu ikutkan pasaan...
perselisihan tu xkan jadi!
kami akan terus bahagia!!

sometimes aku rs...
dia dah xsyg aku..
dia dah xperlu aku..
dia dah xjage aku..
dia dah xpeduli aku..
dia xhargai aku....

bila aku luahkan...
dia kata aku xmatang...
dia kata aku kebudak-budakan...;(
itu pasaan aku..
semua tu aku yg lalui..aku yg rase...
sbb tu dia leh ckp mcm tu...
sbb dia xrase camne aku rs...;(

aku syg dia...
aku perlu dia..
aku tanak hilang dia...
tp...
aku rs kisah kami mcm xberpenghujung....
kt sudut mane dia letakkan aku dlm hati dia??

hati aku sakit....
sgt sakit...
tatao ape yg harus aku lakukan...;(

Ya Allah...
Andai dia tercipta utkku...
Andai dia milikku...
kuatkan hati kami...
satukan kami kelak..

Tp..

Andai dia bukan milikku...
xtercipta uttku...utk mnjadi pelindungku...
yakinkan aku...tunjukkan aku...
beri aku kekuatan tuk terima ape jua dugaan mendatang...

jgn biar aku jatuh lagi...
aku xsggup tuk lalui ag kejatuhan itu....

wahai hati...
tabahlah....

*menanges semahu2nya....




7 comments:

Anonymous said...

buat la solat istikharah..minta ilham dari dia..mudah2an hati lebih tenang..i really hate to see you sad..be patient ok..

Maizatul said...

Anonymous --> thanks...;)
who's this?

Anonymous said...

someone u'll never expected..hehe..just be patient..ignore me but not my advice ok?

mynameismy said...

anonymous --> i think i noe u.. ok tenks....

Anonymous said...

sory if u dont like..tke cre..bye..

mynameismy said...

anonymous --> tade istilah 'dun like' kowt sbb anybody bleh bace blog nih....

me <--- berbesar ht ad org komen my blog.. at least i'm not talking alone...

Anonymous said...

absolutely not..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers