OMG...! dr pg td mngerjakan benda alah ni jek...
padahal pnh blajar mase pasrt 3 dulu...
senanye sng! tp ak konfius ape yg nk kena click nih!!!
Uwaaa help!! ak ade sekangkang kera jek lg nk melegakan hati yg xtng dek thesis nih!
tolong la permudahkan hambamu ini Ya Allah....:(
kgkwn ramai y da VIVA..kitorg yg dpt Dr. Saridan as advisor nih??
tah bile... die bley rilex jekkk
jmpe tetiap mggu...
ptut da leh viva dahhhh!!!uuwwaaaa
dowank kate kena viva pat coz on 7th da nk finalize sume..
Doc leh ckp next week xfree...
ikut jadual maybe ptg jumaat die free...
GILA?????!!!
ak cuti la jumaat tu...plan khamis mlm nk blk sgmt!!
sbb pg sbtu nk g family day kt mersing!!
ak da lame xspend tyme ngn mak abah...
ngn family!!!!uuwaaaaaa tlg jgn seksa daku...;(
tp klu sume advisee suit wif dat day...
ak ikut je...
yelaaa xley la pntingkn dr sndri ryte....
huh...hrp2 ak smpat la blk mlm jumaat tuh...
plz God.....;((
huh...sakit2 bdn di buatnyeee...
cane ngn keje...ngn thesis ag....haih~
bydwy ak da move kL...
so sng sket nk berulang g keje xjauh...
nk g shah alam drive je la jap...
cptla mase berlalu....
biar hati ak lapang.....
fikiran ak xkusut....
thanks tu my syg..
sbb pnt tlg pndah brg smlm wif kery...
hihi...ak angkat brg2 y ringan jek...;p
my...dun sedey2...
he's always be by ur side...:)
keep on thinking +ve ok...!!!
YA ALLAH...
PERMUDAHKANLAHSEGALA URUSAN HAMBAMU YG LEMAH INI...
AMIN.....YA RABBAL A'LAMIN.....
padahal pnh blajar mase pasrt 3 dulu...
senanye sng! tp ak konfius ape yg nk kena click nih!!!
Uwaaa help!! ak ade sekangkang kera jek lg nk melegakan hati yg xtng dek thesis nih!
tolong la permudahkan hambamu ini Ya Allah....:(
kgkwn ramai y da VIVA..kitorg yg dpt Dr. Saridan as advisor nih??
tah bile... die bley rilex jekkk
jmpe tetiap mggu...
ptut da leh viva dahhhh!!!uuwwaaaa
dowank kate kena viva pat coz on 7th da nk finalize sume..
Doc leh ckp next week xfree...
ikut jadual maybe ptg jumaat die free...
GILA?????!!!
ak cuti la jumaat tu...plan khamis mlm nk blk sgmt!!
sbb pg sbtu nk g family day kt mersing!!
ak da lame xspend tyme ngn mak abah...
ngn family!!!!uuwaaaaaa tlg jgn seksa daku...;(
tp klu sume advisee suit wif dat day...
ak ikut je...
yelaaa xley la pntingkn dr sndri ryte....
huh...hrp2 ak smpat la blk mlm jumaat tuh...
plz God.....;((
huh...sakit2 bdn di buatnyeee...
cane ngn keje...ngn thesis ag....haih~
bydwy ak da move kL...
so sng sket nk berulang g keje xjauh...
nk g shah alam drive je la jap...
cptla mase berlalu....
biar hati ak lapang.....
fikiran ak xkusut....
thanks tu my syg..
sbb pnt tlg pndah brg smlm wif kery...
hihi...ak angkat brg2 y ringan jek...;p
my...dun sedey2...
he's always be by ur side...:)
keep on thinking +ve ok...!!!
YA ALLAH...
PERMUDAHKANLAHSEGALA URUSAN HAMBAMU YG LEMAH INI...
AMIN.....YA RABBAL A'LAMIN.....



16 comments:
btenang..btenang..yg pntg leh siapkan thesis..
anonymous --> sdg bertenang la ni..wat keje smbil dgr lagu hehe...
if anything just say it here ok..saya tlg baca..hehehe
tenks.. but tade entry br kowt dlm mse tdekat nih.. kena lepaskn final prsentation+anta final thesis dlu...;)
anything..nk lepas geram pn leh kt sini..sbb awk bkn ckp sorg2 pon kat sini..kan?
<-- yelaa sbb da ad org yg suke buang mase tlg bace..;p
owhhh..macam perli je..xpela..saje je temankan..x ganggu kamu pon kan?
ngee~
of course nOt..;)
kamu kata kenal saya..tau ke sape saya?
kamu --> hamba Allah mcm saye...;)
nasib baik x kenal..hehehe
jgn terlalu yakin..;p
jgn tlalu yakin kamu kenal saya..if yakin,sila la teka..
<-- rilex dlu.. msh terlalu awal untuk berteka teki..;p
yela2...sebenarny xtau kan? =P
--> penting kew tuk awk tawu sama ade sy tawu atau xtawu...?;p
Post a Comment