9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label kad raya. Show all posts
Showing posts with label kad raya. Show all posts

Thursday, August 18, 2011

sape hantar kad raya ni? -.-'

Di saat My tengah sedih mengenangkan abah di hospital dan emak yang menemani abah di hospital… Abang dispatch tiba-tiba datang. Pelik. Jarang sekali ada surat untuk My tapi hari ini…

Kad raya plak tu…-.-’

Pergh… dahlah pos kat ofis… ditulis plak nama den macam tuh… nampak sangat lah tuanya punnnn….-.-’
Kalau dah tercatat 'Auntie Mai' di situ sah-sahlah anak buah den yang hantar nih… -.-' Yang sampul surat ni tulisan mak die nih. tawu dahhh... weh letak name muleh? letak auntie pekejadahnye? grrr
buruk je..;D
Alahai comelnya tengok isi dalam dia hehe... Yana dah pandai mengeja sikit-sikit sekarang.. Baru 5 tahun.. tapi umur 4 tahun mak dia dah hantar ke taska. Okelah kan walaupun ada sipi-sipi salah janji ada bunyik haha
Selamat Hari Raya Maaf Sahri (zahir kot) Aunti Mai dan Uncle Ben (future uncle in-law)
daripada: Ayah Ibu Yana Haiqal
huhu... comel je... tersenyum den sorang2... Yana ni akak kepada Haiqal yang giler sangat dengan jersi Malaysia dan bendera Malaysia tu...

Yana & Haiqal

Dah bosa dah anak-anak buah den nih... hehe...

Thanks Yana for send me this kad hari raya! satu-satunya kad raya tahun ni..-.-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers