My MC lagi harini. Tak tahu hari ke berapa dah dalam tahun ni. Semalam muntah-muntah teruk kat ofis.. pagi muntah... petang pun muntah... terduduk-duduk My sensorang dalam toilet tu... Telan jacobs, gula-gula semua tak jalan. Tak tahan sangat My ke klinik bawah office mintak nasihat... Walaupun petua-petua yang doc bagi tu kebanyakannya dah My cuba at least ada doc depan mata My leh mengadu... tahu apa yang My rasa... nasib baik tak nangis. haritu ada sekali jumpa doc sampai tersedu-sedu menangis depan dia... tak boleh tahan... malu pun ada...-.-' So semalam doc bagi MC suruh rehat hari ni...
Harini My makan buah n roti je... takut makan yang heavy sangat nanti perit nak keluar tekak kalau muntah. Ini pun dah mula rasa mual... haih~ Rasa nak tidur je sepanjang hari tapi rasa mual kat tekak ni tak dapat nak lelap mata so My baring-baring depan tibi sambil online... Ini pun kepala ting tong.. Arghhh apa lagi My nak buat ni... :(
Counting days... cepatla semua ini berlalu..... Amin....


