Assalamualaikum..
Hello Readers… errr… dah sebulan baru nak ada entry
baru. :P Sorry hehe.
Entry terakhir adalah entry pemergian arwah abah ke
Rahmatullah pada lewat petang 12 December 2013. Cepatnya masa berlalu dah
sebulan lebih abah meninggalkan kami buat selama-lamanya.
My masih bersedih. Redha tapi masih tak percaya
yang My dah jadi anak yatim… :( Masih terbayang-bayang wajah redup abah. Masih terngiang-ngiang suara abah,
suara abah marah, suara abah buat lawak, suara abah azan…. Allahuakbar…. Kenapa
kau pergi dulu abah? :(
My baru balik dari kampung semalam. Melawat kubur abah
setelah kali terakhir pulang masa dia pergi. Rindu… rindu sangat-sangat… :( Rasa sayu bila hari
berganti hari.. bulan berganti bulan… Rasa sayu bila semakin banyak hari-hari
abah dah meninggalkan kami. Doa My, moga My takkan lupakan abah sampai akhir
hayat.. Moga My tak lupa doakan abah di alam sana.
Ya Allah sampaikan salam rinduku pada abah tercinta… :(
Mak? Mak Nampak okay. Namun jauh di sudut hatinya
ku tahu mak masih kuat mengingati dan merindui abah. Masakan tidak, tinggal
berdua je dengan adik. Sesekali kami balik berkumpul ramai-ramai terubat sikit
duka di hati mak. Mak, My harap mak tabah! Nanti My balik teman mak lagi ye.. :’(
Kenangan bersama abah takkan luput dari ingatan
kami.. Terima kasih abah sebab tinggalkan ilmu yang bermanfaat pada kami adik
beradik… Jasa abah takkan kami lupa sampai akhir hayat…. InsyaAllah…
Semoga abah damai di sana….





1 comment:
Alfatihah buat arwah...hope semua bersabar..allah labih menyayangi arwah kan...titipkan doa di setiap solat My...your mum mesti sedang bersedih tp dia tak tunjuk kan...
Post a Comment