9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Wednesday, January 7, 2015

Hello! I'm back!!!

Holla Holla cikecikeboommm!



eh. Assalamualaikum! hehe.. eksaited beno dapat post sampai lupe bagi salam yek. heee mahap! :P

Oh aku dah start keje ni hehe. Baru habes cuti bersalin. Waaaaaa 2 bulan ko menyepi belog naif ku! bersawang habeh hehe. errr... ade ke yang tunggu aku hapdet? eleh bajet retis.. :p

Bukan takmo hapdet tapi memang xdan nak hapdet. dah jadi mak beranak 2 ni kannnn... adoi berak pun laju2 ko tau! tak ke haru dengo heheh.

Oklah. singgah kejap je nih. saje nak bagitau aku dah kembali haha. Skrg keje dlu. kang time2 lunch ke.. sblm balik ke aku hapdet yek. Banyak ni nak story mory! lagi2 pasal pengalaman bersalin hehehe... nanti2 ai cecita yek. okbai!

Stay tuned!


2 comments:

DYatie ABakar said...

Waalaikumsalam My! Hehe.
Yt anak sorg pun lemau. Apatah lagi kalau nanti beranak 2..mcm mana la agak nya.

QUEENPINK said...

selamat kembali berblogging :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers