Adeh... Ingatkan dah ada app blogeroid rajinlah sikit hapdet kan. ko tengok ko tengok! culas jugak hahaha. ampunnn
Workload sikit recently. but still under control. sejak schedule KTM bertukar haritu aku jarang sampai stesen kat rumah aku tu on time 7pm. Masa busy dengan meeting kat ofis baru2 ni lagila keluar ofis lambat sampai rumah paling lambat 8.30pm.. what a tired day... sobs
aku penat aku lambat ok lagi. yang aku terkilan bila ben (enchek somi) pun terpaksa balik lambat sebab belum settle keje so anak terpaksa ambil lambat jugak. adehla... Dengan dhia yang dah petah tu.. aku sampai2 depan rumah BS je.. "mami!!! kenapa amik dhia lambat niiiiiii penat dhia tungguuuu...".. ko rase?? hahahaha
maca tu lah rutin aku everyday.. wakeup early at 4/5 am in the morning... and balik rumah paling awal sampai pun 7pm+ ... Malam tu ada 2 3 jam je masa bermain bersama dengan anak2.. sebelum diorang masuk tidur dan ulang rutin yang sama.. :)
Aku harap Allah berikan aku kekuatan.. n korang pun doakanlah aku dipermudahkan ye..
Nanti bila dah settle everything aku share kat belog ye..
huuu tu je nak hapdet...
okbai




3 comments:
semoga dipermudahkan segala urusan..
=)
good luck my... welcome... =D
Setiap sesuatu pasti ada hikmah. Percaya kepada Allah,ada sebab kenapa Dia tunjuk jalan yg sis pilih tu..moga Allah permudahkan semuanya.Amiin..:)
Post a Comment