9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label cashout nuffnang. Show all posts
Showing posts with label cashout nuffnang. Show all posts

Wednesday, January 29, 2014

Cheque Pertama dari Nuffnang

Heee... Sejak lebih kurang 5 tahun berkecimpung dalam dunia blog, inilah festime ku cashout duit dari Nuffy... haha sebab baru ni lah amount dia ada banyak 0 0 0 0 hahaha.. xde lah banyak sangat... tapi bergerak lah jugak duit tu akhirnya... Tapi tak boleh lagi la lawan blogger2 otai lain kannnn... untuk aku yang suam2 kuku ni voley laaaa hahahaha...


Alhamdulillah... gaji bulan ni pun lambat kuar haritu.. dapatla topup2 sikit selain dari part time biz aku kikiki... :P

Resipi? Entah. yang penting isi belog kot? SEO jugak penting. hehe... kalau dulu before kawen aku rajinlah jugak buat entry merapu2 yang aku rasa orang akan cari.. yang aku rasa boleh jadi antara carta top SEO... la ni takde mase huhu.. banyak post pun pasal personal life... 

Anyway.. terima kaseh Nuffy... :) lepas ni bagilah iklan lagi huhu... 



Tuesday, September 25, 2012

Cashout Nuffnang Finally!


Sudah sedia maklum, tabung nuffnang My taklah sehebat blogger-blogger otai di luar sana sampai dah boleh benti keje, dok umah berbelog saja sepanjang masa… hebat hebat… Tak tahu di mana kurangnya, mungkin sebab pengisian yang tidak bermanfaat, mungkin juga sebab tak rajin nak ping pong sana sini.. mungkin jugak sebab tak sepemes redmummy, benashaari, broframestone, hanis Zalikha, cik epal dan yang seangkatan dengannya hihi.

Pernah My postingkan kejakunan diri di suatu masa yang tidak berapa lama dulu… jumlah earning yang My dapat semakin meningkat… walaupun tak banyak dan dalam lingkungan sen-sen dan ringgit-ringgit kecil saja namun diri ini masih berbangga dengan pencapaian belog… -..- Selain iklan biasa yang sekali click sekadar sepose n dua posen, buffered earning juga tak kurang sumbangannya dalam peningkatan $$ itu… wallah!
Dan hari ini… eh semalam. Bila login ke akaun Nuffy ku… Woooow!!! Wang besar…. jumlah di situ dah menjadi RM100.08… :D Sebelum ini bila amount dah melebihi RM50 dan dah mencapai tahap layak untuk cashout My biarkan sahaja dengan niat biarlah duit tu bercambah sampai RM100 sekurang-kurangnya. Kalau cashout RM50 pun boleh buat taik gigi je kannzzz…-..-

So, untuk pertama kalinya.. Akaun nuffy My dah mencecah RM100 dan My bersedia untuk cashout.. At least bolehlah buat tambah-tambah ke tabung barangan baby yeay! Kehkehkeh. So semalam dek kerana kejakunan tahap gaban, My pun tekanlah untuk cash out.. Ahhh! Tak dan nak print screen ke semua list pencapaian setiap sen yang masuk tiba-tiba jumlah earning dah pun menjadi RM0 semula… demmm…-..- Yelah, tak pernah cash out kan… tiba-tiba dah terclick dan sebenarnya My dah submit pun request untuk cashout tu kepada pihak nuffnang… -..-

Jumlah menjadi kurang dari RM100 kerana caj-caj tersembunyi… kot. Haha My pun musykil. Ah tak kisahlah janji ado…

So, What next? Tunggu je lah Payment Cheque yang memakan masa sebulan atau lebih dari pihak Nuffnang atas usaha My selama beberapa tahun ini… huuuuuu~ Takpe, tingkatkan usaha.. untung-untung lepas ni boleh jadi kayo macam redmummy… kikiki verangan…. Tapi, who’s know kan!!!!

Sekurang-kurangnya ada lah jugak something to be proud of sepanjang dunia kebloggeran ni kannzzzz. Kau ado? :D

Anyway, terima kasehla kat hangpa yang rajin drop by ke belog naif My ni.. terima kasih gak sudi click atau terclick ke iklan-iklan yang ado.. :) Kalau singgah tu rajin-rajinlah click ke iklan yang ada ye... Takkan curi-curi baca free je... :D  Nak balasan? no prob just leave a message below! :)

Till then!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers