9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Showing posts with label cek pertama nuffnang. Show all posts
Showing posts with label cek pertama nuffnang. Show all posts

Wednesday, January 29, 2014

Cheque Pertama dari Nuffnang

Heee... Sejak lebih kurang 5 tahun berkecimpung dalam dunia blog, inilah festime ku cashout duit dari Nuffy... haha sebab baru ni lah amount dia ada banyak 0 0 0 0 hahaha.. xde lah banyak sangat... tapi bergerak lah jugak duit tu akhirnya... Tapi tak boleh lagi la lawan blogger2 otai lain kannnn... untuk aku yang suam2 kuku ni voley laaaa hahahaha...


Alhamdulillah... gaji bulan ni pun lambat kuar haritu.. dapatla topup2 sikit selain dari part time biz aku kikiki... :P

Resipi? Entah. yang penting isi belog kot? SEO jugak penting. hehe... kalau dulu before kawen aku rajinlah jugak buat entry merapu2 yang aku rasa orang akan cari.. yang aku rasa boleh jadi antara carta top SEO... la ni takde mase huhu.. banyak post pun pasal personal life... 

Anyway.. terima kaseh Nuffy... :) lepas ni bagilah iklan lagi huhu... 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers