Salam.
Arghhhh nape mood berblog makin kelaut ni?? :( I am almost 5 months of
pregnancy now. Perut dah besar macam 7 8 bulan… -.- Owh pregnant kali ni memang
terasa sangat kebesaran badan ni. Mungkin sebab kuat makan kot.. -.- Kalau 1st
pregnancy dulu tak lalu makan nasik but this time nasik nasik nasik.. omg!!!!
Just imagine last check up recently berat naik sampai 4kg! 1st
pregnancy setiap kali checkup naik dalam 1, 2 kg je paling banyak… perghhh
dasat ko my….. -.- Checkup baru ni gak kena minum air gula.. result 7.9mmol,
nurse kata tinggi so esoknya tu kena plak check gula for the whole day. Ada
satu result kantoi sampai 8.9mmol… :( Mungkin ada lagi GDM lagi this time… Urghhh…
Lately badan cepat sangat rasa letih. Mungkin gula tinggi? Entahlah tapi
badan ni sakit-sakit teruk. Dr hujung kepala sampai hujung kaki la rasa
sengal-sengal. Ingat haritu nak gi berurut tapi akak yang aku suka urut tu
fully booked plak masa tu. Kena book awal-awal kalau nak mengurut dengan dia lepas
ni. Macam ni la kalau dah biasa mengurut. Tak dapat diurut adeh la badannnnn…. Nak
suh suami urut tak puas… :(
Fuhhh… +- 4months lagi… longgggg
way to gooooooooooo….. Tapi tak larat nya macam dah sarat. Ok my! Sila control
makan! Konsisten suplemen! >_<
Ya Allah permudahkanlah perjalanan kandunganku……. Amin…..





