Salam all!
Harini I nak cakap pasal 'SAY NO TO NASI' contest anjuran blogger Aku Gemok yang sedang berlangsung sejak 1hb December 2010 yang lalu.. Owh demmmm!!! I'm late already..! isk. I just found this blog and notice pasal contest ni. pergh.. kalau tidak mesti I dah join sama.. (err tapi tak tahulah kalau I masih bertahan hingga ke hari ini atau tak hihi). But yeah.. this contest can be a platform form us untuk kuruskan badan. Sekurang-kurangnya bolehlah jadikan alasan kenapa kita tak nak makan nasi.. kira macam di motivatekan melalui contest! kan kan! brilliant sekali idea si penganjur contest. Tapi anda kerugian RM10 sebab tak invite I join sama.. isk.
Untuk pengetahuan u ols, contest ni berlangsung selama 2 bulan di mana ianya telah pun bermula pada 01.12.10 yang lalu. isk sob sob.. dan berakhir pada 31.01.11 akan datang... frustrated? dissappointed? ngee~ I pun baru je jumpe blog ni hehe. Syarat-syarat penyertaan adalah.. yang utamanya TIDAK BOLEH MAKAN NASI. dah nama pun 'say no to nasi' kan dah terang lagi bersuluh.. haih! So, hatta sebutir nasi pun tidak dibenarkan. They ols yang menyertai contest ni mestilah jujur di mana they ols kena update blog with pemakanan they oll hari-hari. So, secara tidak langsung mengajar they ols to be jujur pada diri sendiri. Sebabnya, barangsiapa yang makan nasi hatta 'ter' sekalipun hatta sebutir sekalipun, maka dianggap BATAL sama sekali. segala rayuan tidak akan dilayan daripada pihak penganjur hehe pandai-pandai tambah ayat.
Apapun, walaupun I ketinggalan tak dapat join u ols yang dah join contest tu, I support u ols oke! Berjuanglah hingga ke titisan darah yang terakhir! (chewahhh). I pun tak makan nasi juga since I dah start atkins dari last week.. hehe. So, Impian kita sama! sama tapi tak serupa..;P k ols! Goodluck!!!
Till Then!
p/s: more info click here





