Whoooo... whooooo.. I kunci jam 9.30am.. Pastu lalok2 lelap balik bajet nak lelap dalam 5 minit je sekali terlajak ke tengahari oke! 12 lebey! oh em ji! Cepat-cepat bangun. padahal tade janji temu pun tapi dah tengahari macam hape je. bangun-bangun gi rendam balance baju yang belum dicuci. bagi noty makan..mandi-mandi basuh baju, masak, tengok tb dan berfesbuk! huhu. Apa menu hari ni? haa ni dia... Ayam goreng 3 ketul bersama telur dadar goreng dengan bawang besar. Disebabkan dah bangun lewat tengahari so tak dapeklah den bersarapan hehe.
Sepanjang hari duduk rumah je tak ke mana-mana pun. Si dia pun senyap je masih tidur barangkali. Takpelah tak mahu kacau biar dia tidur secukupnya. So, keje I cuma dengan fesbuk huhu.
Petangnya si dia text ajak gi jogging. hehe. ho yeh ho yeh.. I pun apa lagi dengan semangatnya bersiap dan kami keluar dalam pukul 6pm. joging dekat-dekat je (Taman Botani Kepong). Dapatlah dua pusingan.. fewwwwwhhhhh letih seh...
| Haha chumel x?;P |
Till then!



No comments:
Post a Comment