9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Wednesday, January 12, 2011

Bila Raya Cina Hampir, dapat Buah limau Free

Hurm.. seperti biasa.. dah dekat-dekat cina nak raya ni mesti ada yang bermurah hati bagi buah limau free.
Harini dah dapat 2 biji limau free. Sedap ni.. adoiii.. gatal je tekak ni.

Dalam hati berkire-kire nak makan ke tak nak makan ke tak…isk

Try check balik jumlah carb dalam buah oren… and… here it is…
So.. terpaksa tahan nafsu makan..

Limau? Masih ada kat workstation. Kak Sue dah offer nak tolong makan bagi pihak..T_T..

Owh sila bagi saya masa satu hari untuk berfikir…sob..sob…

6 comments:

putribongsu said...

bak sini limau tu ye...drpd membazir bg kat sy mkn...nak diet sgt kan..limau pon takleh makan...cehhhh...bak sini takyah pikir dah.. :P

mynameismy said...

haip! shaye punye!!;P sy nk smpn smpai busuk!..;P

noradzlina.kamdani said...

thn ni xnk mkn limau sbb sakit tekak ya ampun....limau ms musim CNY ni mmg buat kite skt tekak..diorg mmg bg habuan kt kite sbb diorg sndiri xmo mkn...MENYEBABKAN SAKIT TEKAK

mynameismy said...

lin: hihi ni xmkn sbb ngah amalkn atkins.. so buah segala adalah dilarang..kalau x da lme bedal wlaupun sakit tekak heheh..T_T

hamzah ian said...

lama dah gua tak mkn limau.. hoho

mynameismy said...

hamzah: hehe. skrg dah byk di psrn. sila lah beli..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers