Salam All..
Pejam celik pejam celik.. baru masuk hari ke 3 ke???? Haish...T_T…. Dah tak tahu nak makan apa ni.. Dzul.. tolong!!! Nak makan apa plak ni? T_T… Owh okay.. relax my.. relax.. kau gelabah pehal.. kau yang sibuk nak diet sangat kan . diet low carb plak tu.. ha hamik laa… dulu makan tak hingat dunia..!
Okay tarik nafas.. hembus… cool.. cool…relieve…………….
Okay boleh teruskan blogging sekarang.. Jom tengok apa yang I makan harini:
Breakfast: As usual, half boiled egg 2 biji. Before makan, minum air putih. Sampai office bedal lagi air putih sampai waktu lunch. Hamik kau terkencing-kencing. ceyt
Lunch: Lunch I makan kat food court Sooka Sentral. Saje keluar harini kesian kak Sue hari-hari tapau kat Food Court bawah ofis… So, decided to eat there. Sampai sana satu kedai nasi campur tu dah kehabisan lauk. At last pergi ke kedai nasi kukus. Kak Sue beli set nasi kukus I plak beli ayam dua ketul bersama sayur goreng campur. (Tak amik gambar sebab henpon tertinggal kat rumah.. T_T..). Alhamdulillah kenyang sampai ke petang.. Besar kau ayam tu… dua-dua I ambil drumstick hehe.
Dinner: Before pukul 7pm I singgah kedai je makan ikan keli 2 ekor + sayur kangkung goreng.
By the way, bercakap mengenai diet rendah karbohidrat ni I ada la review lagi any info-info yang related. Ada yang baik, ada yang buruk… entahlah.. kadang-kadang I rasa yakin.. kadang-kadang I rasa takut pun ada.. takut akan risiko-risiko penyakit yang tidak diingini disebabkan makan makanan-makanan yang tinggi kolestrol+kalori. (Dzul… okay ke tak ni? Isk riso den…). Tapi, I nak kurus.. I nak sihat.. I nak pinggang kerengga..T_T…
Biarlah apa orang nak kata… I sekadar mencuba. I nak didik diri I.. Yang penting.. badan I.. suka hati lah I nak bagi makan apa pun kan . I susahkan u ols ke. Kalau I nak diet u ols susah ke? Duit u ols abis ke?! As friend, apalah salah kalau kawan-kawan tu support kita right? Apalah salahnya bagi peluang kita buktikan yang kita boleh buat… InsyaAllah.. Ni tak.. kalau semua orang nak kondem memang sampai mati pun berlemak lah I… So.. please understand…T_T….
Biar apa pun orang kata… biarkan.. diri kita.. hidup kita.. jangan biarkan orang lain yan buat keputusan.. apa yang kita rasa terbaik untuk kita.. kita cuba .. kita teruskan…
I cakap ol this sebab nak sedapkan hati sendiri. Nak bagi myself semangat untuk kurus dan sihat! Ye.. I pasti boleh!!!! Dzul.. I need your support too!!!
Jom atkiners!!! Kita teruskan beratkins!!! Jangan lupa minum air masak banyak-banyak oke…^_^
Till then!!!



2 comments:
aikk...nape emo2 ni...lek lek...
esok kite g gym...hihihi...gym bole, atkins i x bole... :P
ngee~ saje bg semangat pd dr sndri!!
baiklah!! hrp2 tade org lain yg guna esok!
Post a Comment