Sebenarnya banyak sangat nak
cerita… banyak sangat… semua benda dari bangun tidur sampai tutup mata tu kalau
boleh nak share satu persatu kat sini. Tapi apakan daya. Siang bekerja malam
bekerja.. bekerja jaga anak.. jaga online business.. jaga suami… hihi. Fenat tapi
membahagiakan… =)
Dhia semakin membesar… Tapak
kakinya yang dulu Cuma sebesar ibu jari My sekarang dah makin membesar sebesar
telapak tangan My… Alahai anak mommy.. betapa pantas masa berlalu…
Dhia dah pandai meniarap
sekarang.. Mulut dah kurang becok macam dulu sebab dia keje dia sekarang focus
on rolling over! Sebesar-besar toto ku bentang keluar jugak dari daerah toto
itu haih~ Dhia dah sangat pandai tengok tibi sekarang kalau dah leka tengok tibi
panggillah dia banyak mana pun mata dia tetap tertumpu dengan babytv
kesayangannya tu… Daddy kata ikut perangai mommy sampai masuk dalam tibi… :P Owh ya Dhia dengan Babysitter pun dah semakin serasi... =)
Anak mommy dah nak masuk 5 bulan!
My gementar sebenarnya, yela almost 6 month.. ada sebulan je lagi untuk dia
belajar makan solid food.. n I’m thinking what are the first solid food yang My
nak berikan pada dia.. Nampak macam simple je nak buat tapi My sangat nebes…
boleh gitew? Hihi. Apapun I’ll try my best to prepare her my homemade solid
food… InsyaAllah… Moga anak mommy membesar dengan sihat!
Apa lagi nak hapdet? Macam ni lah..
gi ofis.. balik dengan anak n suami macam tu je lah kehidupan seharian.. sabtu
hanya berdua dengan Dhia sementara daddy pergi keje. Sunday? Biasanya akan
keluar bawa Dhia gi rumah nenek sebelah daddy ke gi shopping ke.. tu je lah
masa yang ada untuk diluangkan bersama hehe.
Err sekarang ni tengah sibuk
dengan perang pru13 sana sini. Haih.. lebih baik diam dari berkata apa-apa.
Luahkan dekat kertas undi je nanti. My festime nak mengundi tahun ni huhu. My
mengundi di kampung, segamat. Yu ols? Haruslah daku pulang untuk mengundi yeay!
Enchek hubby mengundi KL so dah pesan suruh dia hantar My n Dhia balik kampung
before mengundi hehehe.. eksaited yu ols!

Pengedar Shaklee anda:
Maizatul Akma ID: 931432 sms/whatsapp: 019 336 4122
Email: mythegreat87@yahoo.com
FB: Vitamins4HealthyLife
Hubungi saya dan dapatkan suplemen kesihatan anda hari ini! Konsultasi percuma… =)







