Alhamdulillah, Ahad lepas dah pergi scan 3D/4D adik baby di Hospital
Pusrawi Damansara.. :) Baby tak berapa nak aktif masa tu tido je kejenya.. Sonographer tu dok goyang2
perut kasi dia gerak2 hehe.
Hasil scan, ukuran semua ikut due date tak jauh beza. Cuma air ketuban
memang betul banyak sikit hurm. Berat adik baby pun normal je.
Semoga adik baby sihat dan selamat dilahirkan Amin…
Jantina??? Ops!! Ce teka ce teka haha
Owh for those
yang nak buat scan 3D/4D boleh lah ke Facebook 3D 4D SCAN MALAYSIA untuk further info. Perkhidmatan scan ni terdapat di sekitar kawasan Malaysia
yang terpilih. InsyaAllah siapa yang tinggal area Klang Valley ini antara yang
murah untuk anda pergi sebab masa Dhia dulu pun My pergi scan 4D RM160. Yang ni
My bayar RM125 sahaja hehe (Dapat CD + 1 pc printed pic).
Kalau korang nak
dapat harga murah macam ni korang kena booking online sebelum walk in. Kalau walk in
harganya RM150. So kalau kalau booking online buat appointment dulu akan dapat
harga lebih murah.. :)
Untuk membuat
temujanji scan boleh lah ke AppoimentQuest 3D 4D SCAN MALAYSIA,
pilih lokasi berhampiran korang dan set kan temujanji pada hari dan waktu yang
korang available… :)
Tak sabar tunggu adik baby kuar!!! hehe





5 comments:
tak sabar rasanya nak mengandung..tengok muka baby tu..
bestnya nk dpt adik bby..semoga dipermudahkn :)
bestnya ada baby
alhamdulillah....baby syok tdo ni...ada tmpt yg lebih murah area kelana jaya rm90 :)
macam dah x lama lagi je tuh kan....
Post a Comment