9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Thursday, April 30, 2015

Dhia turns 3, Dayyin Turns 1!

Eh. Dhia tu dah betul anak aku tapi Dayyin tu anak sape? Ngeh3. Dhia n Dayyin adalah anak Puan Pingu! Same pulak nama anak kite khennnn hehe. Anak no 2 je tak sama nama hehe.

Weekend lepas memang adalah hari tidak duduk di rumah haha Sabtu ke majlis Soft Launching Dolceryna Café Boutique Ahad esoknya ke Befday Party anak-anak Umi (Puan Pingu) juga merupakan salah seorang rakan blogger.. J Tahun lepas tak dapat memenuhi undangan makanya tahun ni berjaya meracun enchek suami untuk pegi hoyeh hoyeh haha.

Sejak dua menjak ni agak ‘close’ dengan geng-geng gonjeng blogger mommies ni so masa gi rumah umi memang agak ‘riuh rendah’ sikit hahaha.. Apepun enjoy that day walaupun tak lama. Yang penting? Bergambar!!!!

So layan je lah gambar2 ni yek. :P




dengan omak pengantin haha. anak masing2 dah kelaut takpe imak tetap menten! :P
omak2 gojes. macam iklan gigi kan. say cheese!!!





Adik dengan aunty Aznor!

with mami rafif, Mimi tukang jahit n Anis yang sanggup turun dr Kg Gajah Perak heheh

Dgn Ct Nurhaliza. eh. Nadt!:P X aci kan kaber badan dgn beg grrrr

Pwincess mommy!





Happy Befday Dhia n Dayyin! Nak adik lagi mintak ibu omak yo hahah..

sebok2 menjemah baru pasan xamik pun gambar daddy ngan Danish hahahaha.. ampunnnnnn!!



Jubah Muslimah Nursing Friendly @ Dolceryna Cafe Boutique

Minggu lepas 25hb April telah berlangsung majlis ‘Soft Launching’ Dolceryna Cafe Boutique di Prima Sri Gombak.

Dolceryna Cafe Boutique merupakan kepunyaan rakan blogger, Eira Zainal yang baru sahaja mula beroperasi pada 16 May yang lalu. Alhamdulillah, tahniah untuk Eira selangkah lagi ke depan, semoga usaha ini berterusan dan Eira dimurahkan rezeki.

Haa rasanya kedai yang berkonsepkan butik vendor ni dah tak asing lagi bagi korang betul tak? Kalau ada yang tatao, butik vendor adalah sebuah kedai yang meletakkan pelbagai barangan daripada pelbagai vendor. Pemilik butik akan mewar-warkan pembukaan butik mereka dan memberi peluang kepada vendor a.k.a peniaga-peniaga yang berminat untuk menyewa tapak dan meletakkan produk mereka.


Sebagai contoh, aku juga merupakan salah seorang vendor di butik Eira. Hehe saja suka-suka. Jual apa? Jual Jubah.. :) Upon persetujuan perjanjian contract dengan Eira makanya aku dah pun meletakkan Koleksi Jubah di sana.. :)

jom layan gambar2 kat bawah ni:






Ohsem kan? hehe kalau korang yang ada biz teringin nak jadi vendor macam aku bolehlah berurusan terus dengan owner okay ---> Eira Zainal


Dengan rakan blogger yang hadir, Kayrul
Owner butik, Eira Zainal

bersama Allene dan Kayrul

Sempat singgah menjemah kat rumah Kak Amy hahaha
Haaa korang yang berminat nak cari baju raya ke, baju bertunang ke, baju nak jadi pengapit ke pengepit ke sudi-sudikanlah singgah ke Dolceryna Cafe Boutique okay. InsyaAllah baju-baju yang aku bawa masuk adalah ekslusip dan setanding harga.. :)

Sekian! till then hehe

Tuesday, April 21, 2015

Perlukan Khidmat Pemasangan atau Servis Air-cond di Sekitar Lembah Klang?

Saje nak promote sikit. Kang aku mintak sikit komisen kat laki aku haha. Ye… kalau korang perlukan perkhidmatan2 berikut:
  • Pemasangan Aircond
  • Servis Aircond
  • Baikpulih Aircond
  • Pendawaian elektrik (contoh: rumah nak buat wiring)
  • dan lain-lain kerja yang berkaitan

Bolehlah hubungi suami #perfect10 aku, Beney Airie di 0122535242 / 0133344122. Jangan cari aku sebab aku tatao apa2 pasal aircond haha. Jangan risau laki aku orang melayu original haha bukan omputih, bukan orang iban, bukan orang seberang hahaha… sebab bila aku sebut nama laki aku soalan pertama keluar ‘suami ko orang apa?’.. :P

Untuk pengetahuan korang, suami aku dah buat full time biz since 1st April haritu. Kalau perlukan khidmat dia mohon whatsapp/call dulu ye. Sebab laki aku amik keje sub contractor dengan company lama dia so for sure hari2 memang dia akan ada kerja. Jadual memang pack. Sian aku tengok hari-hari balik keje penat je sampai demam kejap haritu hehe. Kulit pun dah makin gelap mana taknya sebelum ni kerja dalam building la ni kerja kat rumah-rumah orang, duk merata naik van ke sana sini memang sunburn la hehe. Nak buat macam mana rezeki dia ke arah itu kan… Alhamdulillah, moga2 murah rezeki laki aku. Kalau murah rezeki banyak duit cukup tanggung makan minum pakai kami anak beranak boleh lah aku benti keje goyang kaki kat rumah ye dak hahaha… *berangan!

Ok itu je nak cakap. Nak quotation direct kat laki aku yek.. :P

Okbai.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers