9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, April 21, 2015

Perlukan Khidmat Pemasangan atau Servis Air-cond di Sekitar Lembah Klang?

Saje nak promote sikit. Kang aku mintak sikit komisen kat laki aku haha. Ye… kalau korang perlukan perkhidmatan2 berikut:
  • Pemasangan Aircond
  • Servis Aircond
  • Baikpulih Aircond
  • Pendawaian elektrik (contoh: rumah nak buat wiring)
  • dan lain-lain kerja yang berkaitan

Bolehlah hubungi suami #perfect10 aku, Beney Airie di 0122535242 / 0133344122. Jangan cari aku sebab aku tatao apa2 pasal aircond haha. Jangan risau laki aku orang melayu original haha bukan omputih, bukan orang iban, bukan orang seberang hahaha… sebab bila aku sebut nama laki aku soalan pertama keluar ‘suami ko orang apa?’.. :P

Untuk pengetahuan korang, suami aku dah buat full time biz since 1st April haritu. Kalau perlukan khidmat dia mohon whatsapp/call dulu ye. Sebab laki aku amik keje sub contractor dengan company lama dia so for sure hari2 memang dia akan ada kerja. Jadual memang pack. Sian aku tengok hari-hari balik keje penat je sampai demam kejap haritu hehe. Kulit pun dah makin gelap mana taknya sebelum ni kerja dalam building la ni kerja kat rumah-rumah orang, duk merata naik van ke sana sini memang sunburn la hehe. Nak buat macam mana rezeki dia ke arah itu kan… Alhamdulillah, moga2 murah rezeki laki aku. Kalau murah rezeki banyak duit cukup tanggung makan minum pakai kami anak beranak boleh lah aku benti keje goyang kaki kat rumah ye dak hahaha… *berangan!

Ok itu je nak cakap. Nak quotation direct kat laki aku yek.. :P

Okbai.

2 comments:

SweetLikeWhat said...

huishh kalau dekat ni dah panggil ni servis econ ni..econ aku dah tak sejuk sangat..huhu

ieta mat sa'ad said...

Sedap nama Encik Somo Mar. Akak follower ke 1724 blog cun ni tau ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers