Arghhhhhhhhhhhhh! tensionnye! dah berhari-hari blog diserang malware n My dah habis ikhtiar berusaha untuk membuangnya namun gagal!!!!!
Malware ni selalunyaakan wujud kalau ada any website yang ada virus! pastu link url website tu ada di laman blog kita makanya kenalah macam ni. Sebab My dah selalu sangat kena tapi sebelum ni takde masalah sebab My senang-senang je boleh jumpa kat mana link yang malware tersebut. Biasanya bloglist My yang kena virus-virus macam ni so penyelesaiannya My remove link tersebut dari bloglist dan masalah pun settle!
Tapi this time... My tak jumpa link fastonlineusers.com seperti yang dinyatakan di atas!! Dah cari di homepage blog.. dah cari di bloglist mahupun di edit html.. namun pencarian GAGAL! dah berhari-hari okay! mood nak berblog pun jadi haru dibuatnyeee grrrr
n confirm! ramai yang taknak masuk blog ni gara-gara malware tersebut!! melainkan beliau pilih proceed anyway... tapi siapa je yang berani masuk blog yang ada malware???
uwwwaaaaaaaaaaaa tolonglaaaaa camne lagi nak buang malware ni... dah pakai webmaster tools pun tak jalan laaaaa.....
perlukah My reset kembali kesemuanya??? uwwwaaa sayanglaaa!
menci-menci....!!!!! T____T




4 comments:
try pegi kat blog nurul yui..
die ade bg cara sebab blog die baru lepas kene
give me access to ur account, pm me kenshiroisken@gmail.com
ok je masuk sini..
macam mana boleh sangkut eh malware ni?
Post a Comment